برگزاری اولین جشنواره نان در میبد یزد

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران/یزد فرماندار میبد از برگزاری اولین جشنواره نان در اسن شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

برگزاری اولین جشنواره نان در میبد یزد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

حسین فلاح در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در این خصوص گفت: اولین جشنواره نان با حضور و مشارکت مردم، ادارات و نهادهای این شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره با هدف معرفی توانمندی های بومی شهرستان و ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان میبدی، افزود: این جشنواره با عنوان جشن سپاس از خداوند و با اهداف ذکر شده دارای ویژگی های خاص و متمایز از دیگر جشنواره ها خواهد بود.

فلاح اظهار داشت: در این جشنواره که در ایام دهه فجر امسال در محل آسیاب آبی یخدان میبد برگزار می شود، سعی خواهد شد تا تمام چرخه تولید نان با کیفیت به نمایش گذاشته شود.

فرماندار میبد در سرانجام نیز معرفی نان با کیفیت، معرفی و تجلیل از نانوای نمونه شهرستان، معرفی انواع نان های محلی و روستایی شهرستان، آموزش و یادآوری رعایت نکات بهداشتی نانواها و نانوایی ها، ساخت تنورهای سنتی و سفالی میبد، بافت انواع سفره های سنتی نان به منظور ترویج رعایت بهداشت و سلامت نان، برگزاری نمایشگاه عکس نان و معرفی آسیاب های آبی میبد را از جمله برنامه های اصلی این جشنواره یک روزه خواند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 643

به "برگزاری اولین جشنواره نان در میبد یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جشنواره نان در میبد یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید