برگزاری دومین نشست تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، این جلسه با حضور علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و صدرالدین کاظمی از کارشناسان مطرح عرصه رسانه و کشتی برگزار گردید.

برگزاری دومین نشست تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور

در این جلسه هم اندیشی موضوعاتی از جمله آسیب ها و مسائل مرتبط با کشتی پایه، همسان سازی تمرینات در باشگاه ها، فعال تر نمودن انستیتو بعنوان مرجع تحول آموزشی در کشتی، ارتقاء صندلی کشتی بین مردم به وسیله فرهنگ سازی و دیگر مسائل مربوط به کشتی پایه بحث و آنالیز شد.

طرح توسعه کشتی کشور در خصوص برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، شامل: هدف گذاری های کشتی در المپیک های 2021، 2024 و 2028 ، صندلی کشتی آزاد و فرنگی ایران در رده های سنی مختلف در رقابت های جهانی در سال های آینده و برنامه ها و فعالیت های مرتبط، به منظور تحقق هدف های معین شده برای 8 سال پیش روی کشتی کشور می باشد.

برگزاری مستمر این جلسات با حضور دیگر کارشناسان و صاحب نظران کشتی کشور، چندین کارشناس در زمینه برنامه ریزی و نمایندگان جامعه دانشگاهی در دستور کار فدراسیون کشتی واقع شده است و فدراسیون در هر جلسه به صورت متناوب از تعدادی از این کارشناسان دعوت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1046

به "برگزاری دومین نشست تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین نشست تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید