طراحی دوبلکس ویلایی: بزرگترین باغ کاکتوس ها در اروپا

به گزارش مجله همراهان، کاکتوس ها با توجه به احتیاج آبی کمی که دارند و بحران روزافزون منابع آبی، روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.همراه خبرنگاران باشید تا با بزرگترین مجموعه کاکتوس اروپا آشنا شوید.

طراحی دوبلکس ویلایی: بزرگترین باغ کاکتوس ها در اروپا

جهت دریافت خدمات طراحی دوبلکس ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اگر تا به حال در فصل تابستان به اسپانیا سفر نموده باشید، می دانید که هوای غالب بر این کشور بسیار گرم است.شهر مادرید هم از این آب و هوای گرم مصون نیست و با توجه به اینکه گرما یکی از اولیه ترین شرایط رشد و پرورش مناسب کاکتوس ها است، پس مادرید می تواند یکی از برترین نقاط کشت و پرورش کاکتوس ها باشد.

اخیرا در حومه شهر مادرید بزرگترین باغ کاکتوس اروپا به نام (Desert city) در مساحتی به بزرگی 5017 مترمربع با بیش از 400 گونه مختلف کاکتوس افتتاح شده است.

این مجموعه بی نظیر در فاصله 20 دقیقه ای از مرکز شهر مادرید است که دسترسی به آن را آسان می نماید. ساختمان مرکزی Desert City معماری مدرن و سازگار با محیط زیست دارد که به جذابیت مجموعه افزوده است.

با وجود یک کافی شاپ و فروشگاه فروش انواع کاکتوس در فضای این مجموعه، گردشگران علاوه بر گشت و گذار و لذت بردن از پوشش گیاهی خاص مجموعه می توانند کمی استراحت نمایند و گلدان های کاکتوس مورد پسند خود را خریداری نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعات کاری و نحوه دسترسی به باغ کاکتوس ها می توانید از وب سایت مجموعه تماشا کنید.

منبع: کجارو / fodors.com
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1954

به "طراحی دوبلکس ویلایی: بزرگترین باغ کاکتوس ها در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دوبلکس ویلایی: بزرگترین باغ کاکتوس ها در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید