بسته ویژه نماز برای مسافران نوروزی طراحی شد

به گزارش مجله همراهان، مرکز تخصصی نماز، پنج بروشور با عنوان بهترین همسفر برای نوروز سال جاری جهت استفاده مسافران نوروزی طراحی کرد.

بسته ویژه نماز برای مسافران نوروزی طراحی شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا در مهر ماه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا در راستای اجرای تفاهم نامه های منعقد شده بین ستاد مرکزی اقامه نماز و وزارتخانه ها و سازمان های دولتی در جهت ترویج اقامه نماز در جامعه، مرکز تخصصی نماز پنج بروشور با عنوان بهترین همسفر طراحی نموده است.

این بروشور قرار است نوروز سال جاری، توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کنار فعالیت های دیگر آن سازمان برای تسهیل اقامه نماز برای مسافران نوروزی، چاپ و به صورت گسترده در کمپ ها و چادرهای راهنمای مسافران توزیع گردد.

در این محصول سعی شده است از هر دو جهت ـ محتوا و طراحی ـ جذابیت لازم برای همه اقشار در نظر گفته گردد. بنابراین با توجه به احتیاج و علاقه مخاطبان مختلف در سفرهای نوروزی، هر بروشور، به ترتیب در 6 بخش محتوایی بسیار کوتاه با عناوین و محتواهای زیر تدوین شده است:

1. خنده حلال: طنزهای نمازی؛ 2. لحظه ای درنگ: داستان یا مثلی درباره اهمیت نماز؛ 3. و شاعر چنین سرود: شعری کوتاه و جذاب درباره نماز یا عبادت؛ 4. هدیه ای برای تو: یک حدیثی دلنشین و اثرگذار درباره نماز؛ 5. یادی از جوانمردان: خاطره ای از شهدا درباره نماز؛ 6. زمزم احکام: احاکم نماز برای مسافران.

محتوای این پنج محصول را از پیوست دریافت کنید.

انتهای پیغام،

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 721

به "بسته ویژه نماز برای مسافران نوروزی طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته ویژه نماز برای مسافران نوروزی طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید