بودجه 99 آموزش وپرورش آب رفت ، کاهش 30 درصدی بودجه تربیت بدنی و پرورشی

به گزارش مجله همراهان، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به این که بودجه سال 99 آموزش و پرورش نسبت به سال 98 با کاهش روبه رو است، گفت: در برخی موارد مانند فعالیت های تربیت بدنی و پرورشی با کاهش 30 درصدی مواجهیم.

بودجه 99 آموزش وپرورش آب رفت ، کاهش 30 درصدی بودجه تربیت بدنی و پرورشی

به گزارش شهری آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی نویدادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان این که پنج شنبه گذشته با معاونین وزارت آموزش و پرورش جلسه ای درباره بودجه برگزار شد، گفت: متاسفانه بودجه 99 کاهش هایی نسبت به 98 دارد، به عنوان مثال فعالیت های ورزشی حدود 30 درصد کاهش دارد یا پرورشی به همین صورت.

وی ادامه داد: ما به اقتصاد آسیب دیده و تحریم توجه داریم، اما اگر به عنوان مثال دنبال تقویت آموزش زبان فارسی به عنوان عنصر انسجام بخش ملی هستیم باید سرمایه گذاری کنیم. آموزش ریاضی، تربیت اخلاقی در فضای مجازی و ... امکانات می خواهد در حالی که در چنین شرایطی مدیران ما با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند.

نویدادهم بیان نمود: آموزش و پرورش مطالبه گر است و درخواست ما از مسئولین سازمان برنامه و بودجه، دولت و مجلس شورای اسلامی این است که مساعدت کنند؛ یک بار هم که شده بودجه آموزش و پرورش بدون کسری بسته و مطالبات انباشته شده این حوزه تسویه شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 620

به "بودجه 99 آموزش وپرورش آب رفت ، کاهش 30 درصدی بودجه تربیت بدنی و پرورشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه 99 آموزش وپرورش آب رفت ، کاهش 30 درصدی بودجه تربیت بدنی و پرورشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید