بیرانوند: پرسپولیس بزرگ شده که پرچم کشورهای دیگر را به استادیوم می آورند

به گزارش مجله همراهان، اگر بزرگ نباشید زیاد در مورد ما حرف نمی زنند. پرسپولیس بزرگ است و بازیکنان آن هم بزرگ شده اند و مسائل خودش را به این شکل نشان می دهد.

بیرانوند: پرسپولیس بزرگ شده که پرچم کشورهای دیگر را به استادیوم می آورند

به گزارش خبرنگاران ،علیرضا بیرانوند بعد از تساوی مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود. پرسپولیس نشان داد مدعی اول قهرمانی است و در زمین سپاهان با حضور این همه طرفدار توانستیم بازی یکطرفه ای انجام دهیم که توپ و میدان را در اختیار داشتیم. متأسفانه روی یک شوت غافلگیر شدیم که هنوز هم نفهمیدم به چه شکلی زده شد. حقمان نبود که این گل را دریافت کنیم و بعد از آن فشار زیادی آوردیم. اگر توپ هایمان گل می شد با اختلاف 3-2 گل آنها را شکست می دادیم. فکر می کنم آنهایی که به استادیوم آمدند راضی بودند و آنهایی هم که در تهران بودند و سایر طرفداران مان هم لذت بردند.

او درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس در خارج از تهران دچار مشکل می شوند،گفت: این از بزرگی پرسپولیس است، به قول معروف اگر بزرگ نباشید زیاد در مورد ما حرف نمی زنند. پرسپولیس بزرگ است و بازیکنان آن هم بزرگ شده اند و مسائل خودش را به این شکل نشان می دهد. شما ببینید علیه بازیکنان جوان ما شعار سر می دهند و پرچم کشورهای دیگر را هم به استادیوم می آورند. این از بزرگی تیم ما و طرفدارانمان است که کسی موفقیت آن را دوست ندارد.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 116

به "بیرانوند: پرسپولیس بزرگ شده که پرچم کشورهای دیگر را به استادیوم می آورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: پرسپولیس بزرگ شده که پرچم کشورهای دیگر را به استادیوم می آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید