تأکید فرماندار سرعین بر ارتقای کیفیت خدمات به گردشگران

به گزارش مجله همراهان، فرماندار شهرستان سرعین گفت: سرعین در حوزه گردشگری بی رقیب نیست و اگر ما خود را بی رقیب بدانیم و کیفیت خدمات خود را افزایش ندهیم اشتباه بزرگی را مرتکب شدیم.

تأکید فرماندار سرعین بر ارتقای کیفیت خدمات به گردشگران

به گزارش مجله همراهان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، حسن حسن پور در جلسه هم اندیشی با صاحبان مراکز اقامتی سرعین توضیح داد: سرعین در حوزه گردشگری بی رقیب نیست و اگر ما خود را بی رقیب بدانیم و کیفیت خدمات خود را افزایش ندهیم اشتباه بزرگی را مرتکب شدیم.

وی با اشاره به معضل جارچیان در شهر سرعین تاکید نمود: صاحبان مراکز اقامتی این افراد را که نان آور خانواده هستند بکارگیری می نمایند و جالبتر آنکه مدیران مراکز اقامتی نیز از وجود جارچی گله مند هستند.

حسن پور اضافه کرد: البته برابر مصوبات شورای تامین با مراکز اقامتی که جارچیان را بکارگیری می نمایند برخورد خواهد شد.

فرماندار سرعین تاکید نمود: همچنین راه اندازی مرکز رزرواسیون مراکز اقامتی سرعین را بصورت مانیتورینگ خدمات و اتاق های خالی در نظر داریم که امیدواریم همکاری های لازم در این مورد انجام گردد .

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 223

به "تأکید فرماندار سرعین بر ارتقای کیفیت خدمات به گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید فرماندار سرعین بر ارتقای کیفیت خدمات به گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید