تروسمو مقصد بعدی مورد علاقه شما، نروژ

به گزارش مجله همراهان، Tromso , نروژ . Tromso که به عنوان پایتخت قطب شمال نیز شناخته می‌شود , مقصد بعدی مورد علاقه بعدی شما است . بزرگ‌ترین شهر در شمال نروژ بهترین مکان برای تحسین شفق شمالی است - یکی از جاذبه‌های اصلی در مدار قطب شمال . در ضمن Tromso در منطقه‌ای که در آن نور شمالی حدود 6 ساعت در روز قابل‌رویت است , می‌افتد ! فعالیت‌های دیگری نیز وجود دارند که شامل موزه‌ها , غذاهای عالی و مناظر زیبای اسکاندیناوی هستند .

تروسمو مقصد بعدی مورد علاقه شما، نروژ

در اینجا می‌توانید موسیقی عالی پیدا کنید : از ارکستر سمفونیک Tromsø گرفته تا صحنه الکترونیک , که در سراسر جهان دو Royksopp مشهور را تولید کرده‌است . موزه قطبی نیز یک مکان محبوب است , که تاریخچه سفره‌ای دریایی قطب شمال را مطرح می‌کند . این شهر همچنین پیست اسکی و پرش با اسکی دارد که هر ماجراجو را خشنود می‌کند . این شهر به غذاهای آن افتخار می‌کند که غذاهای دریایی متنوعی را در بر می‌گیرد . در دسامبر کریسمس , بازارهای کریسمس شیرینی , کیک و صنایع دستی سنتی را عرضه می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ?
بهترین مکان برای دیدن درخشش شمالی . شهری بسیار شمالی با زندگی فرهنگی غنی و فعالیت‌های فراوان .
کی به آنجا بروی ?
Tromso به یک منطقه آب و هوای آزاد می‌ریزد که زمستان‌های سرد و تابستان‌های ملایم کوتاه را تجربه می‌کند . شب قطبی از 21 نوامبر تا 21 ژانویه طول می‌کشد . اورورا از ماه اوت تا اواخر آوریل دیده می‌شود .
چطور به آنجا برسیم ?
یک دسترسی آسان وجود دارد . بهترین , سریع‌ترین و نسبتا ارزان , رسیدن به یک پرواز بین‌المللی یا داخلی به فرودگاه Langnes است . گزینه دیگر با قطار یا اتوبوس به آنجا می‌رود .

انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 8

به "تروسمو مقصد بعدی مورد علاقه شما، نروژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تروسمو مقصد بعدی مورد علاقه شما، نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید