ترکیبی از شاسی بلند و کمپر ، میتسوبیشی یک اتاق 4 تخته را ارائه می دهد!

به گزارش مجله همراهان، میتسوبیشی اوتلندر پی اچ ای وی: پاپ مزایای یک خودروی چهار چرخ (AWD) را با طرح یک خودروی ویژه کمپینگ 4 تخته ترکیب نموده است.

ترکیبی از شاسی بلند و کمپر ، میتسوبیشی یک اتاق 4 تخته را ارائه می دهد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیواطلس، این شاسی بلند نه یک میتسوبیشی اوتلندر معمولی یا یک ون کمپر معمولی است، بلکه اوتلندر پی اچ ای وی: پاپ یک خودروی کمپینگ بسیار سطح بالا است. میتسوبیتشی اوتلندر وسیله ای کارآمد اما با قابلیت برد طولانی که امکانات مناسبی را برای رسیدن به کمپ اصلی و لذت بردن از دوران اقامت تفریحی فراهم می نماید. این خودروی شاسی ببلند که می توان آن را یک خودروی ویژه کمپینگ هم نامید با پنج یا هفت صندلی و دو تخت قابل تبدیل، می تواند یک خانواده چهارنفره را برای ماجراجویی در یک آخر هفته در کوهستان یا ساحل دریا با خود همراه کند و آن ها را از فضای پر سرو صدای شهری و رفت وآمدهای روزمره دور کند. سیستم انتقال قدرت هیبریدی پلاگین و سیستم چهار چرخ متحرک آن مطمئنا برای هم برای کوهستان و هم ساحل دریا مفید است.

کمپانی میتسوبیشی برآورد نموده که اوتلندر پی اچ ای وی تمام برقی کاملا تازه، با 61 کیلومتر برد در هر بار شارژ را در آمریکا ارائه دهد. به این معنی که این خودروی کمپینگ قابلیت آلایندگی صفر رفت و آمد روزانه در داخل شهر را دارد. مخزن بنزینی این خودرو نیز برای مسیرهایی جاده ای برد را تا 676 کیلومتر افزایش می دهد - این اندازه سوخت برای یک سفر جاده ای کاملا کافی به نظر می رسد. به ویژه که این خودرو با قابلیت سوخت گیری سریع در یک پمپ بنزین معمولی و قدیمی همراه است.

ترکیبی از موتور 2.4 لیتری جلو، موتور جلو و موتور عقب، نیرو را به سیستم چهارچرخ متحرک این خودروی اوتلندر پی اچ ای وی که برگرفته از خودروهای مختص به مسابقات رالی است، انتقال می دهد. این ترکیب موتوری، خودروی شاسی بلند ما را به یک وسیله نقلیه پایدار و توانا در هنگام رانندگی در جاده یا در شرایط آب و هوایی بد، تبدیل می نماید. فاصله 21 سانتی متری این خودروی کمپر از زمین به آن یاری می نماید تا از روی دست اندازها به راحتی سر بخورد.

نیشیواری میتسوبیشی موتور، برای داخل این خودرو طراحی ویژه ای انجام داده است. مطابق با این طراحی،یک پلتفرم خواب را در قسمت درب عقب نصب نموده که با صندلی های عقب تا شده ترکیب می گردد بنابراین میتسوبیشی می تواند به راحتی چهار نفر را در فضای فشرده یک اوتلندر بخواباند.

پلتفرم هیبریدی پلاگین متسوبیشی اوتلندر مزیت کمپینگ دیگری را ارائه می دهد که نیشیواری مشتاق تبلیغ آن است. بسته باتری لیتیوم یون 20 کیلووات ساعتی این خودرو را می توان برای روشن کردن بخاری یا تهویه مطبوع خودرو در طول شب مورد استفاده قرار داد و از این طریق دما را برای خواب راحت تر در شب بهینه کرد.

بر خلاف خودروهای برقی خالص، خودروهای کمپینگ نیازی به نگرانی در خصوص تخلیه باتری ندارند، زیرا آن ها همچنان یک مخزن بنزین دارند تا با استفاده از آن صبح بتوانند به سفر خود ادامه دهند. در این خودروهای از جمله میتسوبیشی اوتلندر می توان به وسیله پریز برق 1500 واتی AC انرژی مورد تجهیزات و لوازم جانبی کمپینگ را تامین کرد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویری از یک کاروان با طراحی داخلی عجیب | الهام از معماری ژاپنی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2244

به "ترکیبی از شاسی بلند و کمپر ، میتسوبیشی یک اتاق 4 تخته را ارائه می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیبی از شاسی بلند و کمپر ، میتسوبیشی یک اتاق 4 تخته را ارائه می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید