تشکیل کمیته دیوان محاسبات کشور برای رسیدگی به مسائل سرخابی ها

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهرداد بذرپاش ، رییس دیوان محاسبات کشور، پذیرا و میزبان سرپرستان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود تا درباره مسایل، مسائل و موانع پیش روی باشگاه ها به ویژه این دو باشگاه گفتگو و گفتگو صورت بگیرد.

تشکیل کمیته دیوان محاسبات کشور برای رسیدگی به مسائل سرخابی ها

مهدی رسول پناه در این جلسه همراه با حسین خبیری از معاونان باشگاه حضور پیدا کرد و از استقلال نیز احمد مددی سرپرست جدید این باشگاه در نشست شرکت داشت.

در جریان هم فکری و مصاحبه اجرا شده در این جلسه، ضمن تاکید بر نقش نظارتی دیوان محاسبات در راستای اجرای قانون و حفظ سرمایه های دو باشگاه، مقرر گشت با توجه به تنگناهایی که وجود دارد و باعث ایجاد اختلال در انجام امور و در نتیجه اتلاف سرمایه های مادی و معنوی در ورزش ، فوتبال و به ویژه این دو باشگاه دولتی می گردد، با نظر متخصصین امر، راهکارهای منطبق بر چارچوب های قانونی، برای برطرف موانع و تسهیل در انجام امور و چابکی بیشتر برای اجرای برنامه ها و اقدام های لازم اندیشیده گردد و به وسیله وزارت ورزش و جوانان در ورزش، فوتبال و این دو باشگاه به کار گرفته گردد.

بر این اساس قرار شد کمیته ای از معاونین و مشاوران دیوان محاسبات کشور نسبت به ارایه راهکارهای قانونی برای باشگاه های ورزشی، فوتبالی و به خصوص پرسپولیس و استقلال اقدام نمایند.

رییس دیوان محاسبات کشور ضمن ابراز خرسندی از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد نماینده فوتبال ایران در فینال رقابت های لیگ قهرمانان نیز به پیروزی و قهرمانی دست پیدا کند و این توفیق برای ورزش و فوتبال کشور در دوره های بعد با صعود تعداد بیشتری از نمایندگان ایران به مراحل بالاتر، افزون گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1275

به "تشکیل کمیته دیوان محاسبات کشور برای رسیدگی به مسائل سرخابی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته دیوان محاسبات کشور برای رسیدگی به مسائل سرخابی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید