وحید امیری، ارزشمند و دوست داشتنی ترین مهره پرسپولیس

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران: وحیدی امیری بازیکن بی نظیری است، هم برای تیم ملی و هم برای پرسپولیس. شاید او در یکی دو سال اخیر فقط دروازه بان نبوده است؛ چه بسا اگر احتیاج باشد احتمالا می تواند نمایش بی نظیری هم درون دروازه داشته باشد.

وحید امیری، ارزشمند و دوست داشتنی ترین مهره پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، مدت ها است از وحید امیری به اسم آچار فرانسه نام برده می گردد، ولی واقعیت این است که ارزش او بیشتر از این آچار کاربردری است. وحید امیری دست کم در پرسپولیس در پست هایی بازی نموده که اگر سرخ ها می خواستند بازیکن برای آن پست بخرند باید کلی هزینه می کردند.

او کلا یک هافبک چپ است؛ به اسم یک هافبک دونده به فوتبال ایران معرفی شده که کناره های خط را تا سرانجام برود و بیاید؛ ولی این موضوع قبل از کشف دیگر استعدادهایش است. او حالا مدافع میانی، مدافع چپ، هافبک تدافعی، هافبک چپ و مهاجم است. هرجا که مربی احساس احتیاج کند خیالش راحت است مهره ای کاربردی دارد.

نکته جالب درباره وحید امیری اینکه او همین شب گذشته در ملاقات برابر استقلال تاجیکستان در 2 پست متفاوت بازی کرد. در ترکیب اولیه 2-4-4 یحیی گل محمدی، او نیمه نخست را به اسم مهاجم کنار مهدی عبدی بازی کرد و وظیفه داشت در کار های میانی تیمش هم شرکت کند. در نیمه دوم، اما اتفاق جالب تری رخ داد؛ جای او به اسم یک بازیکن چپ پا با امید عالیشاه راست پا در خط میانی عوض شد؛ به این ترتیب که او هافبک راست (!) پرسپولیس شد و امید عالیشاه به خط حمله اضافه شد. جالب آنکه وحید در پست هافبک راست هم همان قدر ارزشمند و ارزنده برای پرسپولیس بازی کرد و پیروز ظاهر شد. او نعمت کثیری برای پرسپولیس است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1833

به "وحید امیری، ارزشمند و دوست داشتنی ترین مهره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید امیری، ارزشمند و دوست داشتنی ترین مهره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید