کوشش الهلال و النصر عربستان برای جذب آگوئرو

به گزارش مجله همراهان، یکی از خبرنگاران مشهور عربستانی از شروع مذاکرات برای حضور سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی در لیگ این کشور اطلاع داد.

کوشش الهلال و النصر عربستان برای جذب آگوئرو

به گزارش خبرنگاران، براساس ادعای سعود الصرامی مذاکره با آگوئرو به وسیله واسطه ها شروع شده و در مراحل ابتدایی واقع شده است. همچنین ستاره آرژانتینی با ایور بانیگا هموطن خودش که در باشگاه الشباب عربستان بازی می نماید در این خصوص گفت وگو نموده و از وی برای حضور در فوتبال این کشور مشورت گرفته است.

پایگاه خبری سعودی اسپورت در این خصوص از تمایل دو باشگاه الهلال و النصر عربستان برای جذب آگوئرو خبر داده و در این خصوص نوشت: دلیل تمایل این دو باشگاه متمول به ستاره آرژانتینی معین است. بافتیمبی گومیتس مهاجم فرانسوی و عبدالرزاق حمدالله مراکشی در آستانه جدایی از الهلال و النصر قرار دارند. این دو باشگاه برای حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و فصل آینده به دنبال جذب یک مهاجم شاخص خواهند بود. این در حالی است که آگوئروی 32 ساله اعلام نموده در سرانجام این فصل از منچسترسیتی جدا می گردد هرچند بعضی رسانه ها از تمایل او به حضور در کنار دوست نزدیکش لیونل مسی در بارسلونا خبر داده اند.

در نهایت با توجه به تقابل الهلال و النصر با استقلال و تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا باید دید ستاره آرژانتینی برابر یکی از دو نماینده فوتبال ایران در ترکیب تیم های عربستانی قرار می گیرد؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1687

به "کوشش الهلال و النصر عربستان برای جذب آگوئرو" امتیاز دهید

1 کاربر به "کوشش الهلال و النصر عربستان برای جذب آگوئرو" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش الهلال و النصر عربستان برای جذب آگوئرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید