سردار آزمون؛ دومین ورزشکار خارجی برتر روسیه

به گزارش مجله همراهان، روزنامه اسپورت اکسپرس از روزنامه های ورزشی برجسته روسیه، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه را به عنوان دومین ورزشکار خارجی برتر فعال در این کشور در سال 2020 مشخص کرد.

سردار آزمون؛ دومین ورزشکار خارجی برتر روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه که هر ساله بطور سنتی برترین ورزشکاران روسیه و خارجی را معین و معرفی می نماید سردار آزمون را به عنوان دومین ورزشکار خارجی برتر روسیه در سال 2020 معرفی کرد و 12 درصد از خبرنگاران و مقاله نویسان این رسانه به وی رای دادند.

در جدول رتبه بندی ورزشکاران خارجی برتر سال 2020 روسیه روزنامه اسپرت اکسپرس، نیکولا ولاسیچ از کرواسی که بازیکن تیم زسکا مسکو است رتبه نخست را کسب کرد و 48 درصد به این ورزشکار رای دادند.

در مکان سوم این جدول دیمیتری یاشکین از تیم هاکی دینامو مسکو با کسب 6 درصد آرا در مکان سوم و ساموئل ژیگو هافبک فرانسوی تیم اسپارتاک مسکو نیز 5 درصد آرا بدست آورده و در مکان چهارم نهاده شد.

در همین حال آندره آرشاوین رئیس اداره توسعه فوتبال جوانان تیم زنیت که چندین سال مهاجم این تیم بوده است روز آدینه گفت که تابستان گذشته چند باشگاه فوتبال برجسته اروپایی برای سردار آزمون پیشنهاد 25 میلیون یورو دادند.

وی با بیان اینکه من می دانم که سردار آزمون علاقه مند به بازی در باشگاه های برجسته اروپایی است، گفت: اگر پیشنهاد 35 میلیون یورو می دادند با انتقال وی موافقت می شد.

آزمون در فصل 20-2019 عنوان بهترین گلزن لیگ روسیه را به دست آورد و فصل جدید مسابقات نیز عملکرد خوبی در این تیم ارائه نموده است.

آخرین بازی که آزمون بازی نموده است روز 26 آذر ماه بین تیم زنیت و اسپارتاک بود و مهاجم ملی پوش ایران از سایت روسی عالی ترین نمره ملاقات را دریافت کرد.

سردار آزمون که در دقیقه هشتم ملاقات تیم های فوتبال زنیت و اسپارتاک مسکو پیروز به گلزنی شده بود از سایت چمپیونات نمره عالی 7.5 از 10 را کسب کرد.

تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ شب گذشته و از هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه میزبان اسپارتاک مسکو بود که این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال، مهاجم تیم ملی ایران را در تیم منتخب سال 2020 قاره آسیا قرار داد.

فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال در آستانه خاتمه سال 2020 میلادی، برترین های فوتبال دنیا تیم منتخب زنان و مردان قاره های مختلف را معرفی می نماید.

این نهاد تیم از بهترین بازیکنان قاره آسیا در پست های مختلف نیز منتشر نموده است که سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه نیز در آن حضور دارد.

اسامی بازیکنان تیم منتخب آسیا به توضیح زیر است:

دروازه بان: متئو رایان (استرالیا/ برایتون)، مدافعان: محمد البریک (عربستان/ الهلال)، تاکنیرو تومیاسو (ژاپن/ بولونیا)، مایا یوشیدا (ژاپن/ سامپدوریا) و تیراتون بونماتان (تایلند/ یوکوهاما)

هافبک ها: وو لی (چین/ اسپانیول)، تاکومی مینامینو (ژاپن/ لیورپول) و سالم الدوساری (عربستان/ الهلال) و مهاجمان: سردار آزمون (ایران/زنیت سنت پترزبورگ)، هونگ مین سون (کره جنوبی/ تاتنهام) و اکرم عفیف (قطر/ السد)

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1440

به "سردار آزمون؛ دومین ورزشکار خارجی برتر روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار آزمون؛ دومین ورزشکار خارجی برتر روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید