تور چابهار از 1 میلیون و 990 هزار تا 350 هزار تومان

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، چابهار یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می گردد. جالب است بدانید چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران است.

تور چابهار از 1 میلیون و 990 هزار تا 350 هزار تومان

چابهار علاوه بر طبیعت بکر دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار غنی است که می تواند این سفر را بسیار مهیج و جذاب کند. برای زمان سفر خود نگران نباشید زیرا این منطقه به دلیل قرارگیری در ساحل اقیانوسی در زمستان گرمترین و در تابستان خنک ترین بندر جنوب کشور است.

اما در این سفر شما با عجایب طبیعی روبرو می شوید. از پدیده های خاص مورفولوژی این منطقه، کوه های مینیاتوری هستند که در موازات ساحل، از منطقه کچو تا خلیج گواتر قرار گرفته اند.

همچنین تالاب لیپار چابهار یا تالاب صورتی، یکی از خاص ترین پدیده های طبیعی ایران است. در کنار آن ساحل بریس، ساحلی بسیار زیبا و خاص از دریای عمان و از سواحل مکران است و در جوار کوه های خاص و عجیب مریخی قرار گرفته است.

عجیب ترین جاذبه این سفر، کوه گل افشان در بندر تنگ است. این کوه گل افشان، دارای ارتفاع 100 متر و قطر 100 متری است. بالا رفتن از این کوه بسیار ساده است.

قلعه تیس یا قلعه پرتغالی های چابهار با قدمتی بیش از 2 هزار سال نیز از دیدنی های تاریخی این منطقه است.

خرید را از قلم نیاندازید

بازارهای پردیس، صدف، ابریشم، صلحیار، فردوس و تیس که در غرب چابهار قرار گرفته اند از معروف ترین مراکز خرید این منطقه هستند. جالب است بدانید ارزان بودن یکی از نکاتی است که در این بازارها با آن روبرو می شوید.

بازار سنتی چابهار نیز از دیدنی های جالب آن است. این بازار علاوه بر خرید، ارزش بازدید برای آشنایی با صنایع دستی و فرهنگ چابهار را به همراه دارد.

حال در ادامه بهتر است نگاهی به قیمت تورهای چابهار داشته باشید تا ببینید برای این سفر عجیب چه میزان هزینه ضروری است:

منبع: همگردی
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 341

به "تور چابهار از 1 میلیون و 990 هزار تا 350 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چابهار از 1 میلیون و 990 هزار تا 350 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید