تکن 8 رسما برای کنسول های نسل تازه و کامپیوتر معرفی گردید؛ گیم پلی آن را ببینید

به گزارش مجله همراهان، طی برنامه State of Play امروز صبح شاهد رونمایی هشتمین شماره از سری بازی های مبارزه ای بزرگ تکن بودیم. برنامه از همان ابتدای کار با نمایش گیم پلی تکن 8 (Tekken 8) آغاز شد و مبارزه ای بسیار باکیفیت تر از آنچه بازی های امروزی به نمایش می گذارند را به تصویر کشید. تکن 8 فقط برای کنسول های نسل نو در دست توسعه است و باندای نامکو، سازنده بازی، می گوید که می خواهند بزرگترین و باکیفیت ترین بازی مبارزه ای حال حاضر را به مخاطبان تحویل دهند.

تکن 8 رسما برای کنسول های نسل تازه و کامپیوتر معرفی گردید؛ گیم پلی آن را ببینید

تریلر گیم پلی تکن 8 بیش از اینکه بخواهد مبارزات را نشان دهد، روی جهش گرافیکی و پیشرفت های بصری بازی تمرکز دارد؛ طوری که آنچه در گیم پلی منتشر شده جلب توجه می نماید، کیفیت شخصیت ها و زمین مبارزه و افکت های بصری مختلف و حتی انیمیشن بهتر شخصیت هاست. کاملا می بینیم که با مدل شخصیت های کاملا نوی در تکن 8 طرف هستیم، در حالی که تکن 7 از مدل های سه بعدی بهبودیافته شخصیت های قدیمی تر تکن تگ تورنمنت 2 استفاده می کرد. در عین حال، زمین مبارزه بازی با اتفاقات کوچک و بزرگ، از باران شدید که روی بدن شخصیت ها به برترین شکل خودنمایی می نماید گرفته تا طوفان و گردباد بزرگ و یک کشتی که در پس زمینه حرکت می نماید.

طبق گفته تهیه کننده بازی، ویدیوی منتشر شده روی پلی استیشن 5 ضبط شده است و روی وضوح تصویر 4K و سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می گردد. با این حال، او اضافه نموده است که در مراحل ابتدایی توسعه بازی هستند و کیفیت بازی از همه لحاظ بهتر خواهد شد.

نکته دیگر که این تریلر ابتدایی بازی به ما می گوید، قصه نو بازی و رقابت بین جین کازاما و کازویا میشیما است. با شکست و مرگ هیهاچی میشیما، پدر کازویا، در تکن 7، حالا رقابت بین دو پدر و پسر دیگر ادامه پیدا نموده است و از نظر داستانی، قرار است درگیری بین کازویا و جین را در تکن 8 دنبال کنیم.

تکن 8 فقط برای کنسول های نسل نو ساخته می گردد و طبق گفته باندای نامکو، در حال کوشش هستند تا از این سخت افزارهای نو استفاده کامل را بکنند و کیفیتی فراتر از آنچه دیگر بازی های مبارزه ای بازار در حال ارایه هستند را به مخاطبان خود تحویل دهند.

تکن 8 برای عرضه روی پلی استیشن 5، کنسول های ایکس باکس سری و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

کاتسوهیرا هارادا، تهیه کننده سری بازی ها تکن، پیغامی در راستای معرفی بازی منتشر نموده است که می توانید آن را در ادامه بخوانید.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی تکن 8 و تصاویر منتشر شده از آن را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2176

به "تکن 8 رسما برای کنسول های نسل تازه و کامپیوتر معرفی گردید؛ گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکن 8 رسما برای کنسول های نسل تازه و کامپیوتر معرفی گردید؛ گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید