جشنواره و نمایشگاه عکس خبری تمدید شد

به گزارش مجله همراهان، مهلت شرکت در جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان تمدید شد.

جشنواره و نمایشگاه عکس خبری تمدید شد

به گزارش خبرنگار از ، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به ارسال 208 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری این استان، گفت: مهلت ارسال اثر و شرکت در این جشنواره تا 22 دی ماه تمدید شد.

او با اشاره به انتشار فراخوان نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان از اواسط آذرماه امسال، اضافه نمود: این جشنواره با توجه به لزوم برجسته سازی کوشش عکاسان خبری در رویداد های مهم مذهبی، رسانه ای و اجتماعی، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در این مدت 208 اثر از عکاسان خبری استان به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان رسیده است.

فاضلی اضافه نمود: معرفی کارکرد عکس خبری در رسانه ها و نقش مهم رسانه ها در ارتقای سطح آگاهی جامعه، افزایش توانمندی های شناختی افراد جامعه در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، و گسترش فعالیت های فرهنگی، مذهبی و رسانه ای مرتبط در رسانه ها از اهداف برگزاری جشنواره یادشده است.

او گفت: این جشنواره در رشته های عکس خبری در زمینه های مختلف اجتماعی، سیاسی، مالی، ورزشی، هنری و مذهبی برگزار می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه نمود: جلوه های معنوی زیارت، اربعین و نقش آن در انتقال پیغام مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی عاشورای حسینی - نقش رسانه ها در پیشگیری از اعتیاد و ریشه یابی انحرافات اجتماعی نظیر خشونت های خانگی و شیوع بزهکاری - ارتباط سواد رسانه ای با حفظ سلامت اجتماعی کودک، خانواده و حقوق شهروندی و فرهنگ عمومی - توسعه و ترویج فرهنگ غدیر و بزرگداشت دهه امامت و ولایت، دفاع مقدس، استکبارستیزی و مقاومت اسلامی - اقتصاد مقاومتی، استحکام بخشی و بازدارندگی با رونق فراوری - ورزش، جوانان و امید - حضور حداکثری، تجلی اقتدار و وحدت ملی - سبک زندگی ایرانی، نشاط بخشی و امید آفرینی در جامعه اسلامی، محور های جشنواره یادشده است.

فیروز فاضلی، با بیان اینکه بر اساس فراخوان جشنواره مهلت ارسال اثر 15 دی ماه اعلام شده بود، گفت: مهلت ارسال اثر و شرکت در نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان تا 22 دی تمدید شد.

او اضافه نمود: زمان چاپ اثر نیز باید از ابتدای امسال تا دهم دی ماه باشد و پدید آورندگان آثار می توانند در هر محور، حداکثر پنج اثر انتشاریافته در نشریات مکتوب و مجازی دارای مجوز را در فاصله زمانی مشخص شده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در خاتمه توضیح داد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود می توانند به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرس gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 738

به "جشنواره و نمایشگاه عکس خبری تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره و نمایشگاه عکس خبری تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید