دبی به یکی از اولین شهرهای دنیای آینده تبدیل می گردد

به گزارش مجله همراهان، پهپادهای مسافربر در دبی، هدف نو اماراتی ها

دبی شهر مدرن و لوکس خاورمیانه، قرار است تکه ای از دنیای آینده را به زودی تجربه کند. پرواز پهپادهای با سرنشین یکی از نوترین جاه طلبی های اماراتی هاست که طبق گفته آنها به زودی قرار است اجرا گردد و آنها امیدوارند به همین زودی ها تبدیل به امری عادی در شهر گردد. با خبرنگاران همراه باشید:

دبی به یکی از اولین شهرهای دنیای آینده تبدیل می گردد

پهپادها عموما یکی از وسایلی هستند که برای مصارف تکنولوژی و … استفاده می شوند اما امارات متحده عربی قصد استفاده از آن برای جابه جایی مسافران و تبدیل آن به یکی از معمول ترین روش های حمل و نقل را دارد. این پهپاد که 184Ehang نام دارد ساخت کشور چین است و تا حالا هم پروازی آزمایشی در آسمان دبی و به دور برج مشهور العرب داشته است.

مدیر راه و ترابری دبی درباره این پهپاد گفته که 184Ehang، پهپادی آزمایشای نیست چون در آسمان تست شده و توانسته پیروز بیرون بیاید. مسئولان راه و ترابری دبی در این باره گفته اند که این پهپادها، می توانند 110 کیلو بار را راحت جابه جا نمایند.

پهپاد 184Ehang چطور کارمی نماید؟

روش کار این پهپادها به این گونه است که مسافر وارد آن می گردد و بعد در صفحه ای دیجیتالی آدرس خود را وارد می نماید و بعد هم پرواز اتوماتیک آغاز می گردد. پهپاد دارای جایگاه های تک سرنشین است و با باطری کار می نماید که عمر آن، نیم ساعت است و بعد از آن باید شارژ گردد .

پهپاد به اینترنت نسل چهار مجهز است و گروه هایی از افراد متخصص در اتاق کنترل که در روی رمین است، آن را کنترل و راهنمایی می نمایند. حداکثر سرعتی که این پهپاد می تواند داشته باشد، سرعت 100 کیلومتر در ساعت است.

پهپاد EHang 184 به اینترنت 4G متصل است و پروازهای آن به وسیله گروهی از متخصصان در اتاق کنترلی در روی زمین کنترل می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2014

به "دبی به یکی از اولین شهرهای دنیای آینده تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبی به یکی از اولین شهرهای دنیای آینده تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید