تور ارمنستان: دلایلی که سفر به ایروان را برایتان مجذوب کننده می نماید

به گزارش مجله همراهان، دلایل سفر به ایروان

بیشتر گردشگران وقتی در فکر سفر به کشورهای خارجی هستند فورا یاد شهرهایی مثل پاریس، لندن و رم می افتند و این شهرها را در بالای فهرست سفر خود قرار می دهند اما در جهان شهرهای گردشگری زیادی وجود دارد. ما برای سفری بعدی به شما پیشنهاد ایروان، مرکز کشور ارمنستان را می دهیم اما اگر می پرسید چرا، در ادامه دلایل زیر احتمالا شما را قانع می نمایند! خبرنگاران را همراهی کنید.

تور ارمنستان: دلایلی که سفر به ایروان را برایتان مجذوب کننده می نماید

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

حتی اگر پول کمی هم داشته باشید باز هم می توانید به ایروان بروید

سفر به بیشتر شهرهای جهان خیلی گران تمام می شود شاید در ابتدا پروازهای مقرون به صرفه شما را وسوسه نمایند اما وقتی به خود این شهرها برسید با هزینه هایی گران روبرو می شوید اما خوشبختانه در سفر به ایروان از این مسائل ندارید. با این که می توانید با هزینه زیاد به هتل های لوکس 5 ستاره بروید اما اگر بخواهید سفری کم هزینه داشته باشید به راحتی می توانید تنها با هزینه 16 پوند شبی را در هاستل بگذرانید.

سیستم حمل و نقل عمومی در ایروان خیلی خوب است

هر شهر مهمی باید سیستم حمل و نقل خوبی داشته باشد. در شهر ایروان اتوبوس ها و مینی بوس ها خدمت رسانی خوب و به موقعی دارند اما در این شهر آسان ترین راه برای رفت و آمد استفاده از مترو است. هزینه بلیط مترو برای هر بار سوار شدن، بدون توجه به مسافت، فقط 0.2 پوند می شود که آن را تبدیل به مقرون به صرفه ترین روش رفت و آمد در شهر نموده است. در کنار همه جاذبه های مهم شهر ایستگاه مترو هست و چون فقط یک خط دارد هیچ وقت در آن گم نمی شوید!

ایروان بزرگ تر از آن چیزی است که فکر می کنید

برعکس تصوری که ممکن است از شهری که متعلق به شوروی سابق بوده داشته باشید ایروان کلان شهری بزرگ است. کافه ها و رستوران های مختلف این شهر همواره شلوغ است و مراکز خریدی دارد که در آن ها آخرین فروشگاه های مد روز فعالیت می نمایند. با مراجعه به صفحه رزرو هتل ایروان می توانید محله های مختلف این شهر را ببینید.

ایروان شهری فرهنگی با تاریخی طولانی ست

قدمت ایروان و تاریخ طولانی اش به زمان حضرت نوح و نوادگانش برمی شود. ایروان لبریز از تاریخ و فرهنگی است که خیلی از اروپایی ها آنرا نمی شناسند. شهر ایروان پر از موزه، گالری، خانه های زمان شوروی و گنجینه های تاریخی است که می توانید سفری ترتیب دهید و آن ها را ببینید. در این شهر به بازدید از کلیسای جامع اچمیادزین بروید، این کلیسا نخستین کلیسای جامع در تاریخ مسیحیت است . یا به عبادتگاه کغارت بروید که در فهرست یونسکو قرار گرفته است.

ایروان شهری برای پیاده روی لذت بخش است

در برخی از شهرها ترافیک بلای جان گردشگران است اما ایروان نه! ایروان شهر کوچکی است و می توانید پیاده تقریبا از همه جای آن تماشا کنید. برعکس بیشتر کشورهای جهان مشکل ترافیک در آن استرس آور نیست، از پیاده روی در این شهر لذت ببرید.

مردم ایروان خیلی مهمان نوازند

به نظر می آید همواره به دلایلی مردم مرکز نسبت به شهرهای کوچکتر مهمان نوازی کمتری دارند اما این مورد در ایروان استثناست! در این شهر مردم همواره آماده یاری کردن به شما هستند پس اگر مردم مهمان نواز ایروان شما را به شام و نوشیدنی دعوت کردند پاسخ مثبت دهید.

منبع: lostwithpurpose.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2059

به "تور ارمنستان: دلایلی که سفر به ایروان را برایتان مجذوب کننده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: دلایلی که سفر به ایروان را برایتان مجذوب کننده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید