سفر به آمریکا: اپلیکیشن های برتر برای سفر به نیویورک

به گزارش مجله همراهان، نیویورک یکی از شلوغ ترین و توریستی ترین شهرهای جهان است که نه تنها گردشگران، بلکه ساکنین این شهر را نیز در بسیاری موارد به دردسر می اندازد. در ادامه به معرفی اپ هایی می پردازیم که به کاربران یاری می نمایند تا اقامت راحت تری در نیویورک داشته باشند.

سفر به آمریکا: اپلیکیشن های برتر برای سفر به نیویورک

اگر علاقمند به سفر با بهترین خرید تور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

6. سیتی مپر (Citymapper)

با استفاده از اپلیکیشن سیتی مپر (Citymapper)، کاربران می توانند جهت دقیق مقصد خود را از هر نقطه در شهر نیویورک چه با مترو، اتوبوس یا پیاده، پیدا نمایند. از آنجایی که نیویورک به شلوغی و ترافیک های طولانیش معروف است جهتهای مختلف باید برای کاربران معین گردد تا هرچه سریع تر به مقصد برسند. سیتی مپر با برنامه گوگل مپ (google maps) تفاوت دارد و از آنجایی که این برنامه مخصوص حمل و نقل است اطلاعات دقیق تری را نسبت به برنامه های دیگر در این زمینه به کاربران ارائه می دهد. از آنجایی که این برنامه هر دقیقه جهتهای موجود را بروزرسانی می نماید برای افرادی که در نیویورک زندگی می نمایند یا قصد بازدید از این شهر را دارند بسیار عالی است.

7. اسپرینگ (Spring)

اسپرینگ (spring) به نیویورکی ها یاری نموده تا به جای استفاده از روش های معمولی خرید از مغازه های واقعی، وسایل مورد احتیاج خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند. این اپ دامنه وسیعی از محصولات طراحان مختلف مانند اوپنینگ سرمونی (Opening ceremony) و پرابال گارانگ (Prabal Gurung) را که بعضا به صورت انحصاری در اسپرینگ هستند، در اختیار کاربران قرار می دهد تا در میان آنها جستجو نموده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. با استفاده از این اپ کاربران فقط به اندازه یک کلیک با جارختی جدید خود فاصله دارند آن هم بدون ترک خانه. همچنین حمل و نقل این سرویس رایگان است.

8. تایم اوت نیویورک (Time out New York)

برحسب فعالیت ها و جاذبه ها، نیویورک به داشتن برجسته ترین مکان های دیدنی در آمریکا معروف است. برای اینکه پیدا کردن این مکان ها برای بازدیدنمایندگان راحت تر باشد، تایم اوت نیویورک (time out new york) معروف ترین مکان های شهر را در این اپ گرداوری نموده است. تایم اوت نیویورک با پیشنهاد جذاب ترین رویدادها و مقاصد در میان رویدادهای بی شمار موجود در اطراف کاربر، به عنوان یک راهنما به او یاری می نماید تا به رویدادی هایی که علاقه دارد سریعا دسترسی پیدا کند.

9. منوپیجز (Menupages)

با اینکه نیویورکی ها به غذاهای مخصوص بسیاری علاقه دارند اما باز هم می توان جانشینی برای آن ها انتخاب کرد. با استفاده از منوپیجز (menupages) کاربرها می توانند لیست های طولانی غذاهای نزدیک ترین فست فود های اطراف را چک نمایند و براساس سلیقه خود و بدون حتی سرزدن به این رستوران ها، غذای مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. منوپیجز با ارائه لیستی از فست فودهای اطراف و لیست غذاهای آن ها، انتخاب غذا را در نیویورک راحت تر نموده است. متاسفانه این اپ برخی مواقع بروز نیست و ممکن است اشتباه کند.

10. Exit Strategy NYC Subway Map

کاربران می توانند با یاری اگزیت استراتژی نیویورک سیتی سابوی (exit strategy NYC subway map) بدون سردرگمی برای پیدا کردن راه خروج از سیستم مترو نیویورک، جهت خود را پیشبینی نموده و راه خروج را بدون دردسر پیدا نمایند. در حالی که مترو نیویورک حتی محلی ها را هم گیج می نماید، این اپ به کاربر این امکان را می دهد تا در کمترین مسافت ممکن از مترو خارج شوند. به علاوه، نقشه این اپ، به کاربر، محل ورود به مترو را نیز نشان می دهد تا بتواند در راحت ترین موقعیت مکانی ممکن خود را به مترو برساند.

منبع: کجارو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1412

به "سفر به آمریکا: اپلیکیشن های برتر برای سفر به نیویورک" امتیاز دهید

2 کاربر به "سفر به آمریکا: اپلیکیشن های برتر برای سفر به نیویورک" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: اپلیکیشن های برتر برای سفر به نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید