راه اندازی کارخانه لاستیک سازی یک هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد نمود

به گزارش مجله همراهان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: راه اندازی کارخانه لاستیک سازی خرم آباد یک هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد نمود.

راه اندازی کارخانه لاستیک سازی یک هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد نمود

بختیار رازانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، اظهار کرد: شهرک شماره سه خرم آباد(کمالوند) 80 هکتار است که 60 هکتار آن به یک طرح لاستیک سازی واگذار گردیده است.

وی اضافه نمود: عملیات سازه ای و اجرایی این کارخانه را آغاز نموده بودند. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با بیان اینکه این طرح 15 تا 16 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و اعتبارات و تسهیلات شان انجام گردیده است، اضافه نمود: برای نصب ماشین آلات و سوله ها پیش می روند. رازانی بیان کرد: کارخانه لاستیک سازی تقریباً هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد و پیش بینی این است که اگر هر یک میلیارد تومان یک شغل ایجاد کند تقریباً 1000 شغل مستقیم ایجاد می نماید. وی اعلام کرد: در این شهرک علاوه بر واگذاری به لاستیک سازی که عمده واگذاری ما بوده، چندین واگذاری در قالب 5 تا 6 قرارداد منعقد گردیده است، البته بحث آب مهم ترین موضوع بوده که قراردادی با امور آب منعقد نموده و قرار شد آب شهرک یعنی 80 لیتر بر ثانیه از سد کاکارضا تأمین گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 37

به "راه اندازی کارخانه لاستیک سازی یک هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کارخانه لاستیک سازی یک هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید