رجبی: شانس کمی برای کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ دارم، برای مردانی در راه کسب سهمیه آرزوی موفقیت می کنم

به گزارش مجله همراهان، سعید رجبی، ملی پوش تیم ملی تکواندو برای رقیب خود در راه کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو آرزوی موفقیت کرد.

رجبی: شانس کمی برای کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ دارم، برای مردانی در راه کسب سهمیه آرزوی موفقیت می کنم

سعید رجبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت خود گفت: اردوی تیم ملی تکواندو از روز یکشنبه 13 مرداد ماه شروع خواهد شد و من پس از مدتی دوری از تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات گرندپری و گرنداسلم مجدداً تمرینات خود را در کنار سایر ملی پوشان شروع خواهم کرد.

وی درباره شانس خود برای کسب سهمیه المپیک 2020 اعلام کرد: فکر نمی کنم به وسیله رنکینگ دیگر شانسی برای کسب سهمیه داشته باشم. تنها شانس من برای کسب سهمیه مسابقات قاره ای خواهد بود که این موضوع نیز به وضعیت سایر بچه ها در رنکینگ المپیک بستگی دارد. اگر ما نتوانیم به وسیله رنکینگ کسب سهمیه کنیم، این شانس وجود دارد که به وسیله مسابقات قاره ای اقدام کنیم. البته تمام کوشش خود را برای کسب سهمیه انجام خواهم داد تا ببینم خدا چه می خواهد.

قهرمان بازی های آسیایی اندونزی در خصوص احتمال کسب سهمیه المپیک توسط سجاد مردانی خاطر نشان کرد: شانس سجاد مردانی برای کسب سهمیه المپیک مناسب است و من برای او آرزوی موفقیت می کنم، اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ ندهد باید برای مسابقات قاره ای انتخابی داشته باشیم تا بتوانیم سهمیه خود را از این مسابقات کسب کنیم.

رجبی در سرانجام اظهار کرد: خیلی دلم برای تکواندو تنگ شده بود و تمام فکرم بازگشت مجدد به تیم ملی و مسابقات بود. در این مدت نیز صبح و بعدازظهر تمرین کردم و در مسابقات قهرمانی کشور نیز شرکت خواهم کرد. مطمئن باشید این بار پرقدرت تر به تکواندو باز می گردم و تمام کوشش خود را برای کسب موفقیت انجام خواهم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 258

به "رجبی: شانس کمی برای کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ دارم، برای مردانی در راه کسب سهمیه آرزوی موفقیت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجبی: شانس کمی برای کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ دارم، برای مردانی در راه کسب سهمیه آرزوی موفقیت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید