برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا و اروپا قبل از اردیبهشت 1400

به گزارش مجله همراهان، جلسه رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با اتحادیه های قاره ای به صورت مجازی انجام شد.

برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا و اروپا قبل از اردیبهشت 1400

با ما سفر کنید و با تور اروپا تابستانی از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه دکتر چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو با اتحادیه های قاره ای روز گذشته (دوشنبه - 19 آبان ماه) به صورت مجازی برگزار گردید و بعضی به روزرسانی های این فدراسیون ارائه و در خصوص موضوعاتی همچون رقابت های کسب سهمیه المپیک توکیو به بحث و گفتگو پرداختند.

دکتر چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو گفت: بسیار مهم است که فدراسیون دنیای در تماس منظم با اتحادیه های تکواندو قاره ای باشد و این جلسات می تواند به پیشرفت ورزش تکواندو یاری کند. این نشست در بحث آخرین به روزرسانی ها و اجرای برنامه های آینده مهم است. ما همواره از همکاری اتحادیه های قاره ای استقبال می کنیم تا بتوانیم بیشترین حمایت از خانواده دنیای تکواندو را داشته باشیم.

وی اضافه نمود: قاره های آفریقا، آمریکا و اقیانوسیه مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو را برگزار کردند اما قاره های آسیا و اروپا هنوز نتوانستند رقابت های انتخابی قاره خود را برگزار نمایند، هدف ما این است تا این دو رویداد نیز پیش از ماه می 2021 (اردیبهشت 1400) انجام گردد که زمان آنها نیز با کمیته بین المللی المپیک هماهنگ می گردد.

دکتر چو همکاری هرچه نزدیک تر اتحادیه های قاره ای را عامل موثر در موفقیت ها دانست؛ وی همچنین بر اهمیت نظارت و حسابرسی به منظور توزیع یاری های اقتصادی برای اجرای طرح های توسعه تأکید کرد و به سخنرانی در خصوص چگونگی بهبود این امر پرداخت.

رئیس فدراسیون دنیای تکواندو در خصوص فعالیت های اجرا شده از جمله آخرین جلسه مجمع عمومی فدراسیون دنیای، انتقال مرکز دنیای تکواندو به شهر گویانگ و آمادگی برای برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی دنیا پومسه به صورت آنلاین، توضیحاتی را ارائه کرد.

جلسه فوق العاده شورای فدراسیون دنیای تکواندو در تاریخ 24 نوامبر (4 آذرماه) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1343

به "برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا و اروپا قبل از اردیبهشت 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا و اروپا قبل از اردیبهشت 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید