تور ایتالیا: جاذبه های گردشگری

به گزارش مجله همراهان، آیا قصد سفر به ایتالیا را دارید؟ چرا که نه، ایتالیا کلکسیونی از جاذبه های توریستی معروف را در خود جای داده است و آرزوی هر فردی است که یک سفر تفریحی به ایتالیا داشته باشد.

تور ایتالیا: جاذبه های گردشگری

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مگلی؛ چه یک سرباز حرفه ای باشید که در جست و جوی یک فرصت کوچک اما فرق دارد و چه یک بازدید نماینده باشید که در پی یک تجربه منحصر به فرد می گردد، سفر به ایتالیا برای شما بسیار فوق العاده خواهد بود.

داشتن یک تعطیلات زیبا در ایتالیا، فقط محدود به بازدید از مکان های برگزیده قدیمی آن مثل رم، وهم و فلورانس نیست.

در مقابل، ایتالیا با وسعت 301 در 338 کیلومتر مربع، دارای عجایب مسحور نماینده ای است که شما را از شلوغی ها دور می نماید و به اسم یک مکان کشف نشده به قلب شما رخنه می نماید.

پس چه چیزی چشم شما را گرفته است؟ این شش مکان دست نخورده و فوق العاده ایتالیا را بشناسید و اگر می توانید، حتما به آن ها سفر کنید. از قلم نیاندازید که سفر به این مکان های زیبا، تجربه ای دلپذیر و همیشگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

  1. Puglia

متشکل از 6 استان است. منطقه ها Puglia یا Apulia، شما را از فشار و شلوغی سرسام آور شهرها دور می نماید. این منطقه، سرشار از زیبایی های طبیعی، یک تاریخ غنی و غذاهای استثنائی محلی است. Puglia منطقه ای کشف نشده در جنوب ایتالیا می باشد که در ابتدای ورود، هر دنیاگردی را به خود جذب می نماید.

کسانی که عاشق غذا هستند، بدون شک خوراک های این جا را دوست خواهند داشت. تاریخ شناسان شیفته میراث این منطقه که به قرن هفتم باز می گردد، خواهند شد و عاشقان طبیعت منظره دریایی آن را ستایش خواهند کرد.

همه این ها بدون ازدحام جمعیتی که در دیگر مقصدهای محبوب دنیاگرد ها وجود دارد، در این منطقه دور هم جمع می شوند و پذیرای مسافران می باشند.

بعلاوه نوشیدنی های Puglia در سراسر ایتالیا مشهور است. این منطقه مجموعه ای از تجربه های فراموش نشدنی را به شما ارائه می دهد. با سفر به این مکان بی نظیر، آرامش و شادی زیادی نصیبتان خواهد شد.

  1. Ascoli Piceno

واقع در منطقه مارکه و مرکز این استان است. این منطقه هم، نوشیدنی های بسیار خوش مزه ای دارد که دارای معروفیت دنیای هستند.

بعلاوه این مکان، برترین نقطه برای پیدا کردن قارچ های خوراکی در این سیاره است. این شهر دارای منطقه ها وسیعی از منظره ها و طبیعت های خوش منظره و زیبا است. به طوری که دو رودخانه از آن می گذرد و به وسیله سه کوهستان احاطه شده است. دو پارک ملی در نزدیکی Ascoli Piceno وجود دارد که آن جا را تبدیل به یک منطقه رویایی برای دوستداران طبیعت، کوهنوردان و ماجراجویان نموده است.

  1. جزایر ایگادی (Egadi)

آیا تا به امروز ساحلی دست نخورده و تابش آفتاب را تصور نموده اید؟ این مجمع الجزایر کوچک سیسیلی، به خاطر نداشتن قانونی برای خودروها، سرزمینی توسعه نیافته و داشتن آب کریستالی روشن، بسیار محبوب مسافران است. درحالی که دیگر جزایر سیسیلی مثل پانتلریا و لیپاری دارای هجوم گردشگران هستند، جزایر زیبای ایگادی تقریبا دست نخورده به جای مانده اند.

تماشای ماهی گیران محلی درحالی که در حال تعمیر تورشان هستند و یا بالا رفتن از کوه ها برای تماشا منطقه های خارج از این دنیا، بسیار بی نظیر می باشد و در این منطقه برای شما امکان پذیر است. این منطقه بسیار بکر و دست نخورده است و آفرینش طبیعت زیبا را می توان در آن با چشمان خود، نظاره کرد.

  1. Abruzzo

تنها یک ساعت تا مرکز فاصله دارد. این منطقه سحرآمیز زیبا با جنگل های باستانی راش، زمین های پهناور، سواحل دست نخورده و روستاهای کوهستانی قرون وسطی بسیار زیباتر و مجذوب نماینده شده است. زیبایی این منطقه به گونه ای است که به نظر می رسد وارد بهشت شده ایم.

در حقیقت، abruzzo به اسم سبزترین منطقه در اروپا شناخته می گردد. علت این نام گذاری، داشتن پارک های ملی و ذخایر طبیعی فوق العاده زیبای این منطقه است.

کوه ها آن جا را تبدیل به مکانی عالی برای اسکی در زمستان نموده اند و سواحل آن یک پیشنهاد عالی برای گذراندن تابستان است. کمی دور از باور است که این منظره زیبا به راحتی در نزدیکی مرکز شلوغی در دسترس می باشد.

  1. Montagnana

جایی در قلب دشت ونتو است. Mintagnana به اسم یکی از زیباترین شهرهای مستحکم اروپا شناخته شده است. دیوارهای ساخته شده آن، در قرون وسطی از برجی به ارتفاع 8 متر، محافظت می کردند. بدون شک، شما با تماشا برج با عظمت Piazza Maggiore، بازتاب معماری وهم در قرن هجدهم را خواهید دید.

Mintagnana هنوز شهری کوچک است که برترین و اعلاء ترین امکانات و رستوران ها را به اسم یک شهر مدرن ارائه می دهد. در این شهر یک تقویم رویدادهای فرهنگی غنی مثل جشنواره Prosciutto Veneto Euganean DOP در ماه می و Palio وجود دارد. این جشنواره های استثنائی، در ده شهر آن و در ماه سپتامبر برگزار می گردد.

  1. Collalto Sabino

این منطقه، به اسم یکی از زیباترین روستاهای ایتالیا شناخته شده است. این زیست گاه تاریخی، حتی در اوج تابستان بی نهایت خلوت و ساکت است.

گردشگرانی که به این جا می آیند، می توانند از قلعه قرون وسطایی Lazio بازدید نمایند، در خیابان های سنگی مرکز تاریخی سرگردان شوند و از منظره ها خیره نماینده کوه ها لذت ببرند. این منطقه در فاصله 50 کیلومتری شمال رم واقع شده است. این روستای کوچک، یک منطقه عالی و ایده آل برای فرار از فشار و شلوغی موجود در شهرها است.

اگر به ایتالیا سفر کردید، حتما سری به این منطقه بزنید. داشتن یک سفر یک روزه خوب به این منطقه و اقامت در یک هتل اصیل ایتالیایی، سفر شما را برای همواره خاطره انگیز خواهد نمود و می توانید یک تجربه زیبا و فوق العاده بی نظیر از سفر به ایتالیا به دست آورید.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای تماشای توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

منبع: آلامتو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1759

به "تور ایتالیا: جاذبه های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: جاذبه های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید