تور کانادا: زندگی در تورنتو

به گزارش مجله همراهان، تورنتو عظیمترین شهر کانادا است و با جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و هشتصد هزار نفر از جمله شهرهای پر جمعیت آمریکای شمالی به شمار میرود. تورنتو در مرکز (Greater Toronto Area) تورنتوی عظیم که به اختصار GTA نامیده می گردد، واقع شده است. دولت کانادا انتظار دارد که جمعیت این منطقه به 7 میلیون هفتصد هزار نفر برسد.

تور کانادا: زندگی در تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تورنتو مرکز استان آنتاریو است و در قسمت جنوبی این استان در Golden Horseshoe واقع شده است. جمعیت این شهر بالغ بر 8 میلیون نفر می باشد، می توان گفت که بیش از یک چهارم جمعیت کل کانادا در این منطقه پرجمعیت زندگی می نمایند.

با این وجود شاید شما تصمیم قطعی برای مهاجرت به کانادا گرفته باشید و برای رسیدن به این هدف تمام عزم خود را جزم نموده باشید. اما نکته مهم این است که به اشتباه نروید و برای جلوگیری از آن باید از تجربیات یک وکیل مهاجرتی حرفه ای و خبره همانند خبرنگاران بهره مند شوید.

زندگی در تورنتو

آشنایی با آب و هوا برای زندگی در تورنتو

جالب است بدانید که عرض جغرافیایی تورنتو 43 درجه شاقتصادی است که شبیه به بوردو در فرانسه و یا کرایست چرچ نیوزیلند که در نیمکره جنوبی واقع شده است. اگر چه آب و هوای تورنتو تحت تاثیر دریاچه های عظیمی که در اطراف آن است نسبت به بوردو و کریستوفر بسیار مرطوب تر است و دارای تابستان های گرمتر و زمستان های بسیار سردتر است.

در شهر تورنتو چهار فصل را می توان مشاهده کرد و هر یک به نوبه خود ویژگی های خاص خود را دارند. پس با خیال راحت در هر فصل که می خواهید سفر کنید. زمستان در تورنتو آنچنان که فکر می کنید، سخت نیست اما اگر لباس نپوشید باید منتظر سرما خوردگی های طولانی مدت باشید. مراقب باشید!!!

اگر قصد سفر به این شهر دوست داشتنی را دارید، بهار را نباید فراموش کنید. برای گشت و گذار در خیابان ها تنها یک ژاکت با خود به همراه بیاورید تا اگر بادی وزید، سردتان نگردد. رستوران ها در این فصل بیش از قبل چشم انتظار مشتری های خود هستند، چون آب و هوا بسیار فوق العاده است.

اگر هم ناگهانی در تابستان به تورنتو آمدید، چتر و لباس ضد آب با خود به همراه بیاورید تا اگر ناگهانی به روزهای بارانی برخوردید، مثل موش آب کشیده خیس نشوید چون ماه جولای و آگوست در تابستان شاهد باران های تند بوده است.

زندگی در تورنتو با شعار تنوع قدرت ما است

شعار مردم تورنتو تنوع قدرت ما است. تورنتو به اسم یکی از چند فرهنگی ترین شهرهای جهان شناخته شده است که به دلیل تفاوت چندانی که در فرهنگ، زبان، غذا و هنر دارد به خود افتخار می نماید. تقریبا نیمی از جمعیت این شهر را مهاجران تشکیل می دهند.

مجله Forbes فهرستی تهیه نموده است که در آن به قدرتمند ترین شهرهای اقتصادی جهان اشاره نموده است. نام تورنتو هم در این فهرست به چشم می خورد. بر اساس آن چه در این مجله آمده این شهر ها با توجه به رونقی که در طرح های اقتصادی خود در آینده دارند و با توجه به هزینه زندگی و کیفیت آن به جذب سرمایه گذاری می پردازند.

از جمله دیگر کشورهایی که نام ان ها در این فهرست آورده شده است می توان به لندن، هنگ کنگ، نیویورک، توکیو، شیکاگو، سئول، پاریس، لس آنجلس و شانگهای اشاره نمود. تورنتو مرکز بانک داری و بورس کانادا است که بعد از سانفرانسیسکو و نیویورک، سومین مرکز شرکت های فناوری اطلاعات در آمریکای شاقتصادی است.

علاوه بر فناوری های اطلاعاتی و سرمایه زیاد، این استان به منابع طبیعی بسیاری همانند مواد خام دسترسی دارد که به موجب آن به تورنتو وسایر شهرهای اطراف آن یاری نموده است که تبدیل به قطب صنعتی تبدیل گردد و تقریبا 50 درصد از محصولات فراوریی کانادا را فراوری کند. تورنتو هم اکنون در حال پیشرفت و رونق اقتصادی است و تا سال آینده حدود دو درصد رشد خواهد نمود.

از جمله منطقه های که در حومه شهر تورنتو واقع شده اند می توان به North York, Markham and Richmond Hill اشاره نمود. آن ها مورد علاقه خانواده ها هستند چرا که زندگی در این منطقه ها برایشان خوش آیند و لذت بخش است.

جالب است بدانید که جمعیت در این منطقه ها در حال رشد است. از طرفی نرخ جرم و جنایت در تورنتو در مقایسه با سایر شهرهای کانادایی مانند ونکوور، مونترال، ادمونتون، هالیفاکس و وینیپگ، بسیار پایین است.

با توجه به ویژگی های گفته شده، مردم تورنتو به زندگی در شهر خود افتخار می نمایند و خود را از جمله قدرتمند ترین ها می دانند.

زندگی در تورنتو

زندگی در تورنتو، مهد هنر کانادا

شاید تا به حال درباره هنر در کانادا نشنیده باشید، بله هنرمندان را می توان در همه جای جهان پیدا کرد. با زندگی در تورنتو کانادا هم می توان به این واقعیت پی برد. پس برای آشنایی بیشتر این مقاله کامل و مجذوب کننده خبرنگاران را از دست ندهید.

جالب است بدانید که گالری هنری انتاریو و موزه سلطنتی آن از جمله مکان های مورد علاقه گردشگران و جهانگرد ها به تعداد می آیند. تورنتو با بیش از پنجاه شرکت موسیقی باله و پایکوبی، شش اپرا و دو ارکستر سمفونیک مرکز اصلی اجرای هنر شناخته شده است و در بسیاری از مراکز مشهور مانند روی تامپسون هال، مرکز هومینگبرید و مرکز هنرهای نمایشی فعالیت می نمایند.

این شهر بعلاوه پارک های تفریحی بسیاری دارد که به موجب آن ها شناخته شده است؛ از جمله معروف ترین آن ها می توان به واندرلند اشاره نمود که در واقع از جمله مجهز و پیشرفته ترین مرکز بازی جهان است. این شهر بعلاوه دارای 6 تیم عظیم ورزشی در هاکی، بسکتبال، بیس بال، فوتبال، فوتبال و لاکروس است.

برای اینکه بخواهید به مکان های هنری تورنتو بروید می توانید از سیستم حمل و نقل عالی آن بهره ببرید. کانادا با برخورداری از برترین شبکه های حمل و نقل و سومین اسم را در آمریکای شاقتصادی با استفاده از اتوبوس، مترو و تراموا رفت و آمد مهاجران و ساکنان به خود اختصاص داده است.

اگرچه تورنتو در مقایسه با سایر شهرهای کانادایی از شرایط آب و هوایی خوبی برخوردار نمی باشد اما رتبه 21 را از بین 50 شهر تمیز جهان به خود اختصاص داده است. در نتیجه می توانیم بگوییم تورنتو از جمله شهرهایی است که ملیت های مختلف با فرهنگ های مختلفی در آن ساکن هستند و به دلیل تنوعی که در انوع غذا، هنر، ورزش و … دارد برای همه شناخته شده است. از طرفی فرصت های مطلوبی برای ادامه تحصیل در آن وجود دارد و از سیستم آموزشی معتبری داراست و به اسم قطب اقتصادی و اقتصادی کشور کانادا به شمار میرود.

هزینه های زندگی در تورنتو

یکی از شهر های گران کانادا تورنتو می باشد. مخصوصا اگر بخواهید در نزدیک شهر زندگی کنید. جالب است بدانید که هزینه زندگی در کانادا مانند اجاره منزل، تلفن، مواد غذایی و رفت و آمد در تورنتو بسیار گران است. بعضی از تحلیل گران محاسبه نموده اند که برای تأمین هزینه در تورنتو، یک شخص باید 40583 دلار عایدی داشته باشد. در این قسمت به طور تقریبی صورت حساب ماهانه مورد انتظار، برای شخصی که تنها در تورنتو زندگی می نماید را آورده ایم:

  • مسکن 1672.13 دلار
  • تلفن و اینترنت 127.50 دلار
  • رفت و آمد و تاکسی 176.25دلار
  • مواد غذایی 283.60 دلار
  • تفریح 354.00 دلار
  • سلامتی و تناسب اندام 75.00 دلار

خوشبختانه اگرچه هزینه های زندگی در شهر تورنتو بالاست، دستمزد و حقوق دریافتی در این شهر خوب است. از ژانویه سال 2017 دولت کانادا به صورت قانونی تصویب کرد که کارفرمایان حداقل دستمزد در انتاریو را از 11.60 دلار در ساعت به 14 دلار در ساعت افزایش دهند.

تماشا جشنواره ها برای زندگی در تورنتو

در شهر تورنتو در طول تابستان، جشنواره های بسیار مجذوب کننده و زیبا برگزار می گردد که در این قسمت به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

جشنواره کاریبانا

این جشنواره به اسم یکی از عظیم ترین جشنواره های خیابانی است که در ماه اگوست در ساحل دریاچه برگزار می گردد. محل نمایش این برنامه مجذوب کننده، نمایشگاه سنت غنی کارائیب تورنتو است زیرا این جشنواره، محور فرهنگ و زندگی کارائیب در این شهر می باشد.

جشنواره موسیقی ولد

جشنواره موسیقی ولد، یک جشنواره موسیقی پایکوبی الکترونیکی و هیپ هاپ است که سالانه در تورنتو برگزار می گردد. این جشنواره سالانه نظر هزاران نفر را به خود جلب نموده است.

جشنواره طعم دانفورث

طعم دانفورث یک جشنواره سالانه است که در تورنتو در منطقه گرکت تاون در خیابان دانفورث به مدت سه روز در ماه آگوست برگزار می گردد. طعم دانفورث، عظیم ترین جشنواره خیابانی کانادا می باشد و در ماه اگوست برگزار می گردد.

آشنایی با جاذبه های جهانگردی و گردشگری برای زندگی تورنتو

شهر تورنتو مکان ها و جاذبه های زیادی دارد که با کمی قدم زدن در آن می توانید از زیبایی های بی تعداد آن بهره مند شوید. از موزه های زیبایش گرفته تا برج معروف سی ان. از همه مهم تر، سیستم متروی آن بسیار مناسب است و رفت و آمد را برای گردشگران بسیار ساده نموده است. در این قسمت با تعدادی از مکان های گردشگری این شهر آشنا می شویم.

برج سی ان: این برج 553 متری، بلند ترین برج تورنتو است و سمبل این شهر به تعداد می رود. جالب است بدانید که برج سی ان یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری این شهر است و کمتر کسی پیدا می گردد که تماشا این برج را از دست بدهد. با توجه به این که این برج در جنوب شهر واقع شده است، کل شهر را می توان در یک نگاه دید. با توجه به این نکات ممکن است علاقه مند به اخذ ویزای جهانگردی کانادا شده باشید، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران خبرنگاران تماس بگیرید.

موزه رویال اونتاریو : موزه رویال اونتاریو که به رم هم معروف است، جزو اولین موزه های کانادا است. این مجموعه خارق العاده یکی از قدیمی ترین بخش های شهر تورنتو است که دوره های متفاوتی را به تصویر می کشد.

گالری هنری اونتاریو: این گالری هنری یک ساختمان مدرن، در غرب تورنتو واقع شده است و سالانه نمایشگاه های هنری زیادی در آن برگزار می گردد که معروف ترین آن ها کار های هنری کانادایی ها و آفریقایی ها می باشد که نظر مردم را به خود جلب نموده است.

آشنایی با بازار کار برای زندگی در تورنتو

همان طور که در ابتدا ذکر کردیم، شهر تورنتو جزو دسته شهر هایی است که بازار کار خوبی دارد و حدود یک ششم مشاغل جهان در آن قرار گرفته است. این شهر یکی از ثروتمند ترین شهر های کاناداست و با وجود داشتن مشاغل مناسب، همه ساله از سراسر جهان مهاجر جذب می نماید. همان طور که می دانید برای اینکه در تورنتو وارد بازار کار شوید، باید برای دریافت ویزای کاری اقدام کنید.

برای انجام این کار بهتر است تنهایی اقدام نکنید و از یک مشاور مهاجرتی خبره برای انجام این کار مشورت بگیرید. مشاوران و وکلای موسسه مهاجرتی خبرنگاران از جمله برترین ها هستند که برای اخذ ویزای کار کانادا می توانید با خیال راحت به آن ها اعتماد کنید.

زندگی در تورنتو کانادا برای تحصیل

دانشگاه تورنتو یکی از معتبر ترین دانشگاه های کانادا و جهان است و در رتبه بندی اکادمیک، رتبه بیست و سوم را دارد. این دانشگاه یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین دانشگاه های شمال آمریکاست که محیط فکری مناسبی را برای دانشجویان سراسر جهان فراهم آورده است. در مجموع دانشجویان این دانشگاه حدود هشتاد هزار نفر هستند.

به طور معمول در این دانشگاه، همه رشته های تحصیلی موجود می باشد.

این دانشگاه، همه ساله دانشجویان زیادی را به خود جذب می نماید و امکانات خوبی را برای آن ها فراهم می نماید. متقاضیان باید برای اخذ پذیرش ویزای تحصیلی کانادا در دانشگاه تورنتو معدل و شرایط تحصیلی خوبی داشته باشند و می توانند پس از دریافت مدرک لیسانس برای تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتری مانند کارشناسی ارشد و دکتری اقدام نمایند.

دانشجویان می توانند با تحصیل در کانادا از یاری هزینه ها و بورسیه ها هم استفاده نمایند زیرا این دانشگاه دارای بودجه تحقیقاتی بسیار بالایی می باشد. در این شهر سه دانشگاه مختلف دیگر وجود دارد که در مرکز شهر و بعلاوه در غرب با نام (میسی ساوا) و در شرق با نام (اسکاربورو) واقع شده است.

تورنتو بعلاوه دارای دو دانشگاه دیگر، با نام Ryerson و York و بعلاوه چندین کالج اجتماعی است. معلمان مدرسه انتاریو از دریافتی بسیار خوبی دارند به همین خاطر درخواست برای این حرفه از تقاضا بسیار بیشتر است و در نتیجه پیدا کردن کار در این سمت سخت است.

تورنتو به خاطر رویدادهای هنری و ورزشی متنوع خود، زندگی شبانه (night life)، رستوران ها و اغذیه فروشی های خود تقریبا برای همگان شناخته شده و مشهور است.

دانشکده های دانشگاه تورنتو عبارتند از:

  • دانشکده مهندسی و علوم کاربردی
  • دانشکده معماری و طراحی
  • دانشکده هنر و علوم
  • دانشکده دندان پزشکی
  • مرکز مطالعات آموزش و پرورش
  • دانشکده جنگل داری
  • دانشکده تحصیلات تکمیلی
  • دانشکده اطلاعات
  • دانشکده حرکت شناسی و تربیت بدنی
  • دانشکده حقوق
  • مدرسه مدیریت
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده موسیقی
  • دانشکده پرستاری
  • دانشکده داروسازی
  • مدرسه بهداشت عمومی
  • دانشکده مددکاری اجتماعی

همان طور که مشاهده کردید، شهر تورنتو برای دانشجویان داخلی و بین المللی تمامی امکانات تحصیلی را فراهم می نماید. برای تحصیل در کانادا و شهر تورنتو احتیاج دارید که ویزای تحصیل در کانادا را دریافت کنید. علاوه بر این ویزا، دانشجویان برای زندگی در این شهر به ویزای اقامت در کانادا احتیاج دارید. برای انجام این کار به افرادی احتیاج دارید که در این زمینه مهارت کافی را داشته باشند.

زندگی در تورنتو همراه با موسسه مهاجرتی خبرنگاران

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت، یکی از مجموعه های معتبر در سطح کشور است که سالانه متقاضیان بسیاری را برای تحصیل به کشور کانادا راهنمایی می نماید. برای اینکه با موسسه ما آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم که نگاهی به سایت بیندازید و فرم ارزیابی مهاجرتی را کامل کنید و منتظر تماس ما باشید.

مشاوران و متخصصان این مجموعه به صورت آنلاین و تلفنی پاسخ گوی شما هستند. جالب است بدانید موسسه حقوقی بین المللی دادگرا حق و عدالت در دیگر زمینه های مهاجرتی مانند ویزای جهانگردی، ویزای کار آفرینی و ثبت شرکت، اخذ ویزای کاری و سرمایه گذاری در خدمت شما عزیزان می باشد.

آگوست 6, 2019

نویسنده : Moderator

نوشته قبلی

اولین جایزه ملی نظام بهداشت و ایمنی کانادا

نوشته بعدی

جغرافیا و آب و هوای استرالیا

ارسال نظرات لغو پاسخ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.

تورنتو عظیمترین شهر کانادا است و با جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و هشتصد هزار نفر از جمله شهرهای پر جمعیت آمریکای شاقتصادی به شمار میرود. تورنتو در مرکز (Greater Toronto Area) تورنتوی عظیم که به اختصار GTA نامیده می گردد، واقع شده است. دولت کانادا انتظار دارد که جمعیت این منطقه به 7 میلیون هفتصد هزار نفر برسد.

تورنتو مرکز استان آنتاریو است و در قسمت جنوبی این استان در Golden Horseshoe واقع شده است. جمعیت این شهر بالغ بر 8 میلیون نفر می باشد، می توان گفت که بیش از یک چهارم جمعیت کل کانادا در این منطقه پرجمعیت زندگی می نمایند.

با این وجود شاید شما تصمیم قطعی برای مهاجرت به کانادا گرفته باشید و برای رسیدن به این هدف تمام عزم خود را جزم نموده باشید. اما نکته مهم این است که به اشتباه نروید و برای جلوگیری از آن باید از تجربیات یک وکیل مهاجرتی حرفه ای و خبره همانند خبرنگاران بهره مند شوید.

زندگی در تورنتو

آشنایی با آب و هوا برای زندگی در تورنتو

جالب است بدانید که عرض جغرافیایی تورنتو 43 درجه شاقتصادی است که شبیه به بوردو در فرانسه و یا کرایست چرچ نیوزیلند که در نیمکره جنوبی واقع شده است. اگر چه آب و هوای تورنتو تحت تاثیر دریاچه های عظیمی که در اطراف آن است نسبت به بوردو و کریستوفر بسیار مرطوب تر است و دارای تابستان های گرمتر و زمستان های بسیار سردتر است.

در شهر تورنتو چهار فصل را می توان مشاهده کرد و هر یک به نوبه خود ویژگی های خاص خود را دارند. پس با خیال راحت در هر فصل که می خواهید سفر کنید. زمستان در تورنتو آنچنان که فکر می کنید، سخت نیست اما اگر لباس نپوشید باید منتظر سرما خوردگی های طولانی مدت باشید. مراقب باشید!!!

اگر قصد سفر به این شهر دوست داشتنی را دارید، بهار را نباید فراموش کنید. برای گشت و گذار در خیابان ها تنها یک ژاکت با خود به همراه بیاورید تا اگر بادی وزید، سردتان نگردد. رستوران ها در این فصل بیش از قبل چشم انتظار مشتری های خود هستند، چون آب و هوا بسیار فوق العاده است.

اگر هم ناگهانی در تابستان به تورنتو آمدید، چتر و لباس ضد آب با خود به همراه بیاورید تا اگر ناگهانی به روزهای بارانی برخوردید، مثل موش آب کشیده خیس نشوید چون ماه جولای و آگوست در تابستان شاهد باران های تند بوده است.

زندگی در تورنتو با شعار تنوع قدرت ما است

شعار مردم تورنتو تنوع قدرت ما است. تورنتو به اسم یکی از چند فرهنگی ترین شهرهای جهان شناخته شده است که به دلیل تفاوت چندانی که در فرهنگ، زبان، غذا و هنر دارد به خود افتخار می نماید. تقریبا نیمی از جمعیت این شهر را مهاجران تشکیل می دهند.

مجله Forbes فهرستی تهیه نموده است که در آن به قدرتمند ترین شهرهای اقتصادی جهان اشاره نموده است. نام تورنتو هم در این فهرست به چشم می خورد. بر اساس آن چه در این مجله آمده این شهر ها با توجه به رونقی که در طرح های اقتصادی خود در آینده دارند و با توجه به هزینه زندگی و کیفیت آن به جذب سرمایه گذاری می پردازند.

از جمله دیگر کشورهایی که نام ان ها در این فهرست آورده شده است می توان به لندن، هنگ کنگ، نیویورک، توکیو، شیکاگو، سئول، پاریس، لس آنجلس و شانگهای اشاره نمود. تورنتو مرکز بانک داری و بورس کانادا است که بعد از سانفرانسیسکو و نیویورک، سومین مرکز شرکت های فناوری اطلاعات در آمریکای شاقتصادی است.

علاوه بر فناوری های اطلاعاتی و سرمایه زیاد، این استان به منابع طبیعی بسیاری همانند مواد خام دسترسی دارد که به موجب آن به تورنتو وسایر شهرهای اطراف آن یاری نموده است که تبدیل به قطب صنعتی تبدیل گردد و تقریبا 50 درصد از محصولات فراوریی کانادا را فراوری کند. تورنتو هم اکنون در حال پیشرفت و رونق اقتصادی است و تا سال آینده حدود دو درصد رشد خواهد نمود.

از جمله منطقه های که در حومه شهر تورنتو واقع شده اند می توان به North York, Markham and Richmond Hill اشاره نمود. آن ها مورد علاقه خانواده ها هستند چرا که زندگی در این منطقه ها برایشان خوش آیند و لذت بخش است.

جالب است بدانید که جمعیت در این منطقه ها در حال رشد است. از طرفی نرخ جرم و جنایت در تورنتو در مقایسه با سایر شهرهای کانادایی مانند ونکوور، مونترال، ادمونتون، هالیفاکس و وینیپگ، بسیار پایین است.

با توجه به ویژگی های گفته شده، مردم تورنتو به زندگی در شهر خود افتخار می نمایند و خود را از جمله قدرتمند ترین ها می دانند.

زندگی در تورنتو

زندگی در تورنتو، مهد هنر کانادا

شاید تا به حال درباره هنر در کانادا نشنیده باشید، بله هنرمندان را می توان در همه جای جهان پیدا کرد. با زندگی در تورنتو کانادا هم می توان به این واقعیت پی برد. پس برای آشنایی بیشتر این مقاله کامل و مجذوب کننده خبرنگاران را از دست ندهید.

جالب است بدانید که گالری هنری انتاریو و موزه سلطنتی آن از جمله مکان های مورد علاقه گردشگران و جهانگرد ها به تعداد می آیند. تورنتو با بیش از پنجاه شرکت موسیقی باله و پایکوبی، شش اپرا و دو ارکستر سمفونیک مرکز اصلی اجرای هنر شناخته شده است و در بسیاری از مراکز مشهور مانند روی تامپسون هال، مرکز هومینگبرید و مرکز هنرهای نمایشی فعالیت می نمایند.

این شهر بعلاوه پارک های تفریحی بسیاری دارد که به موجب آن ها شناخته شده است؛ از جمله معروف ترین آن ها می توان به واندرلند اشاره نمود که در واقع از جمله مجهز و پیشرفته ترین مرکز بازی جهان است. این شهر بعلاوه دارای 6 تیم عظیم ورزشی در هاکی، بسکتبال، بیس بال، فوتبال، فوتبال و لاکروس است.

برای اینکه بخواهید به مکان های هنری تورنتو بروید می توانید از سیستم حمل و نقل عالی آن بهره ببرید. کانادا با برخورداری از برترین شبکه های حمل و نقل و سومین اسم را در آمریکای شاقتصادی با استفاده از اتوبوس، مترو و تراموا رفت و آمد مهاجران و ساکنان به خود اختصاص داده است.

اگرچه تورنتو در مقایسه با سایر شهرهای کانادایی از شرایط آب و هوایی خوبی برخوردار نمی باشد اما رتبه 21 را از بین 50 شهر تمیز جهان به خود اختصاص داده است. در نتیجه می توانیم بگوییم تورنتو از جمله شهرهایی است که ملیت های مختلف با فرهنگ های مختلفی در آن ساکن هستند و به دلیل تنوعی که در انوع غذا، هنر، ورزش و … دارد برای همه شناخته شده است. از طرفی فرصت های مطلوبی برای ادامه تحصیل در آن وجود دارد و از سیستم آموزشی معتبری داراست و به اسم قطب اقتصادی و اقتصادی کشور کانادا به شمار میرود.

هزینه های زندگی در تورنتو

یکی از شهر های گران کانادا تورنتو می باشد. مخصوصا اگر بخواهید در نزدیک شهر زندگی کنید. جالب است بدانید که هزینه زندگی در کانادا مانند اجاره منزل، تلفن، مواد غذایی و رفت و آمد در تورنتو بسیار گران است. بعضی از تحلیل گران محاسبه نموده اند که برای تأمین هزینه در تورنتو، یک شخص باید 40583 دلار عایدی داشته باشد. در این قسمت به طور تقریبی صورت حساب ماهانه مورد انتظار، برای شخصی که تنها در تورنتو زندگی می نماید را آورده ایم:

  • مسکن 1672.13 دلار
  • تلفن و اینترنت 127.50 دلار
  • رفت و آمد و تاکسی 176.25دلار
  • مواد غذایی 283.60 دلار
  • تفریح 354.00 دلار
  • سلامتی و تناسب اندام 75.00 دلار

خوشبختانه اگرچه هزینه های زندگی در شهر تورنتو بالاست، دستمزد و حقوق دریافتی در این شهر خوب است. از ژانویه سال 2017 دولت کانادا به صورت قانونی تصویب کرد که کارفرمایان حداقل دستمزد در انتاریو را از 11.60 دلار در ساعت به 14 دلار در ساعت افزایش دهند.

تماشا جشنواره ها برای زندگی در تورنتو

در شهر تورنتو در طول تابستان، جشنواره های بسیار مجذوب کننده و زیبا برگزار می گردد که در این قسمت به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

جشنواره کاریبانا

این جشنواره به اسم یکی از عظیم ترین جشنواره های خیابانی است که در ماه اگوست در ساحل دریاچه برگزار می گردد. محل نمایش این برنامه مجذوب کننده، نمایشگاه سنت غنی کارائیب تورنتو است زیرا این جشنواره، محور فرهنگ و زندگی کارائیب در این شهر می باشد.

جشنواره موسیقی ولد

جشنواره موسیقی ولد، یک جشنواره موسیقی پایکوبی الکترونیکی و هیپ هاپ است که سالانه در تورنتو برگزار می گردد. این جشنواره سالانه نظر هزاران نفر را به خود جلب نموده است.

جشنواره طعم دانفورث

طعم دانفورث یک جشنواره سالانه است که در تورنتو در منطقه گرکت تاون در خیابان دانفورث به مدت سه روز در ماه آگوست برگزار می گردد. طعم دانفورث، عظیم ترین جشنواره خیابانی کانادا می باشد و در ماه اگوست برگزار می گردد.

آشنایی با جاذبه های جهانگردی و گردشگری برای زندگی تورنتو

شهر تورنتو مکان ها و جاذبه های زیادی دارد که با کمی قدم زدن در آن می توانید از زیبایی های بی تعداد آن بهره مند شوید. از موزه های زیبایش گرفته تا برج معروف سی ان. از همه مهم تر، سیستم متروی آن بسیار مناسب است و رفت و آمد را برای گردشگران بسیار ساده نموده است. در این قسمت با تعدادی از مکان های گردشگری این شهر آشنا می شویم.

برج سی ان: این برج 553 متری، بلند ترین برج تورنتو است و سمبل این شهر به تعداد می رود. جالب است بدانید که برج سی ان یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری این شهر است و کمتر کسی پیدا می گردد که تماشا این برج را از دست بدهد. با توجه به این که این برج در جنوب شهر واقع شده است، کل شهر را می توان در یک نگاه دید. با توجه به این نکات ممکن است علاقه مند به اخذ ویزای جهانگردی کانادا شده باشید، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران خبرنگاران تماس بگیرید.

موزه رویال اونتاریو : موزه رویال اونتاریو که به رم هم معروف است، جزو اولین موزه های کانادا است. این مجموعه خارق العاده یکی از قدیمی ترین بخش های شهر تورنتو است که دوره های متفاوتی را به تصویر می کشد.

گالری هنری اونتاریو: این گالری هنری یک ساختمان مدرن، در غرب تورنتو واقع شده است و سالانه نمایشگاه های هنری زیادی در آن برگزار می گردد که معروف ترین آن ها کار های هنری کانادایی ها و آفریقایی ها می باشد که نظر مردم را به خود جلب نموده است.

آشنایی با بازار کار برای زندگی در تورنتو

همان طور که در ابتدا ذکر کردیم، شهر تورنتو جزو دسته شهر هایی است که بازار کار خوبی دارد و حدود یک ششم مشاغل جهان در آن قرار گرفته است. این شهر یکی از ثروتمند ترین شهر های کاناداست و با وجود داشتن مشاغل مناسب، همه ساله از سراسر جهان مهاجر جذب می نماید. همان طور که می دانید برای اینکه در تورنتو وارد بازار کار شوید، باید برای دریافت ویزای کاری اقدام کنید.

برای انجام این کار بهتر است تنهایی اقدام نکنید و از یک مشاور مهاجرتی خبره برای انجام این کار مشورت بگیرید. مشاوران و وکلای موسسه مهاجرتی خبرنگاران از جمله برترین ها هستند که برای اخذ ویزای کار کانادا می توانید با خیال راحت به آن ها اعتماد کنید.

زندگی در تورنتو کانادا برای تحصیل

دانشگاه تورنتو یکی از معتبر ترین دانشگاه های کانادا و جهان است و در رتبه بندی اکادمیک، رتبه بیست و سوم را دارد. این دانشگاه یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین دانشگاه های شمال آمریکاست که محیط فکری مناسبی را برای دانشجویان سراسر جهان فراهم آورده است. در مجموع دانشجویان این دانشگاه حدود هشتاد هزار نفر هستند.

به طور معمول در این دانشگاه، همه رشته های تحصیلی موجود می باشد.

این دانشگاه، همه ساله دانشجویان زیادی را به خود جذب می نماید و امکانات خوبی را برای آن ها فراهم می نماید. متقاضیان باید برای اخذ پذیرش ویزای تحصیلی کانادا در دانشگاه تورنتو معدل و شرایط تحصیلی خوبی داشته باشند و می توانند پس از دریافت مدرک لیسانس برای تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتری مانند کارشناسی ارشد و دکتری اقدام نمایند.

دانشجویان می توانند با تحصیل در کانادا از یاری هزینه ها و بورسیه ها هم استفاده نمایند زیرا این دانشگاه دارای بودجه تحقیقاتی بسیار بالایی می باشد. در این شهر سه دانشگاه مختلف دیگر وجود دارد که در مرکز شهر و بعلاوه در غرب با نام (میسی ساوا) و در شرق با نام (اسکاربورو) واقع شده است.

تورنتو بعلاوه دارای دو دانشگاه دیگر، با نام Ryerson و York و بعلاوه چندین کالج اجتماعی است. معلمان مدرسه انتاریو از دریافتی بسیار خوبی دارند به همین خاطر درخواست برای این حرفه از تقاضا بسیار بیشتر است و در نتیجه پیدا کردن کار در این سمت سخت است.

تورنتو به خاطر رویدادهای هنری و ورزشی متنوع خود، زندگی شبانه (night life)، رستوران ها و اغذیه فروشی های خود تقریبا برای همگان شناخته شده و مشهور است.

دانشکده های دانشگاه تورنتو عبارتند از:

  • دانشکده مهندسی و علوم کاربردی
  • دانشکده معماری و طراحی
  • دانشکده هنر و علوم
  • دانشکده دندان پزشکی
  • مرکز مطالعات آموزش و پرورش
  • دانشکده جنگل داری
  • دانشکده تحصیلات تکمیلی
  • دانشکده اطلاعات
  • دانشکده حرکت شناسی و تربیت بدنی
  • دانشکده حقوق
  • مدرسه مدیریت
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده موسیقی
  • دانشکده پرستاری
  • دانشکده داروسازی
  • مدرسه بهداشت عمومی
  • دانشکده مددکاری اجتماعی

همان طور که مشاهده کردید، شهر تورنتو برای دانشجویان داخلی و بین المللی تمامی امکانات تحصیلی را فراهم می نماید. برای تحصیل در کانادا و شهر تورنتو احتیاج دارید که ویزای تحصیل در کانادا را دریافت کنید. علاوه بر این ویزا، دانشجویان برای زندگی در این شهر به ویزای اقامت در کانادا احتیاج دارید. برای انجام این کار به افرادی احتیاج دارید که در این زمینه مهارت کافی را داشته باشند.

زندگی در تورنتو همراه با موسسه مهاجرتی خبرنگاران

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت، یکی از مجموعه های معتبر در سطح کشور است که سالانه متقاضیان بسیاری را برای تحصیل به کشور کانادا راهنمایی می نماید. برای اینکه با موسسه ما آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم که نگاهی به سایت بیندازید و فرم ارزیابی مهاجرتی را کامل کنید و منتظر تماس ما باشید.

مشاوران و متخصصان این مجموعه به صورت آنلاین و تلفنی پاسخ گوی شما هستند. جالب است بدانید موسسه حقوقی بین المللی دادگرا حق و عدالت در دیگر زمینه های مهاجرتی مانند ویزای جهانگردی، ویزای کار آفرینی و ثبت شرکت، اخذ ویزای کاری و سرمایه گذاری در خدمت شما عزیزان می باشد.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1767

به "تور کانادا: زندگی در تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: زندگی در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید