ساخت 6 سریال جدید رادیویی

به گزارش مجله همراهان، تهران (پانا) - سریال های جدید رادیویی تا سرانجام هفته از آنتن شش شبکه پخش می شوند.

ساخت 6 سریال جدید رادیویی

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این هفته، سریال های رادیویی خانه بخت کجاست ، چشم روشن ماه ، اسارت، هزاربرگ ، گلی در شوره زار و بچه محل که به تازگی تولیدشان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به سرانجام رسیده از شبکه های رادیویی جوان، فرهنگ، معارف، نمایش، ایران و تهران پخش می شوند و علاوه بر آن در ساعات مختلف به روی آنتن شبکه رادیویی نمایش نیز می فرایند.

خلاصه داستان و ساعت پخش نمایش های یاد شده به توضیح زیر است:

خانه بخت کجاست با موضوع اجتماعی درباره زندگی فردی به نام نیما است که زینب آرمند آن را نوشته، ایوب آقاخانی کارگردانی نموده و ژاله محمدعلی تهیه کننده آن است. این نمایش ساعت 8:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می گردد و ساعت 2:00 بامداد به روی آنتن رادیو جوان می رود.

چشم روشن ماه به نویسندگی هلن بهرامی، کارگردانی ایوب آقاخانی و تهیه کنندگی ژاله محمد علی، داستان کیخسرو پسر سیاوش است که به کین خواهی خون پدرش سرزمین توران را به خاک و خون کشیده است. این نمایش ساعت 10:00 صبح از رادیو نمایش پخش می گردد و ساعت 3:00 بامداد به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

نمایش اسارت نیز ساعت 17:30 از رادیو نمایش پخش می گردد و ساعت 1:45 دقیقه بامداد به روی آنتن رادیو معارف می رود. این نمایش به نویسندگی اکبر خوردچشم، کارگردانی امیر زنده دلان و تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست، درباره دو رزمنده مدافع حرم است که برای نبرد با نیروهای تکفیری به سوریه اعزام شدند.

از مجموعه هزاربرگ نیز نمایش خانه اربابی به نویسندگی هانیه نجفی، کارگردانی مینو جبارزاده و تهیه کنندگی ژاله محمد علی ساعت 22:00 به روی آنتن رادیو نمایش می رود که داستان زنی باردار در روستایی دور افتاده را روایت می نماید.

ساعت 23:45 دقیقه نیز رادیو نمایش سریال رادیویی گلی در شوره زار را به روی آنتن می برد که همزمان از رادیو ایران در ساعت 22:30 پخش می گردد. این نمایش به کارگردانی میرطاهر مظلومی، نویسندگی علیرضا غنچی فشکی و تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم درباره بخشی از زندگی خواجه نصیرالدین طوسی است.

در ادامه، نمایش بچه محل نیز به نویسندگی زهرا کولیوند، کارگردانی مینوجبارزاده و تهیه کنندگی ژاله محمدعلی پخش می گردد. این سریال که درباره داستان های تهران معاصر است ساعت 1:00 بامداد از رادیو نمایش پخش می گردد و ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو تهران می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1540

به "ساخت 6 سریال جدید رادیویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 6 سریال جدید رادیویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید