سال تحصیلی جدید در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله همراهان، سال تحصیلی 1400-1399 در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران از 29 شهریور و به صورت غیرحضوری شروع می گردد.

سال تحصیلی جدید در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی تهران در اطلاعیه ای گفت که نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 در این پردیس به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

براساس این اطلاعیه این نیم سال با روش آموزش الکترونیکی و با استفاده از سامانه E-learn دانشگاه برگزار می گردد و امور جاری آموزشی دانشگاه نیز به صورت غیرحضوری و الکترونیکی قابل پیگیری خواهد بود.

این اطلاعیه در مورد برگزاری دوره های عملی و دروس پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی اعلام نموده که این دانشجویان پس از تأیید استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشکده مربوطه و دریافت برگه سلامت از مرکز بهداشت پردیس، امکان بهره مندی از خوابگاه و رستوران دانشجویی به صورت محدود خواهد بود.

لازم به ذکر است، نیمسال اول سال تحصیلی جدید در دانشگاه تهران و پردیس های مرتبط با این دانشگاه از 29 شهریور شروع می گردد و امتحانات این ترم نیز ار 25 دی شروع شده و تا 9 بهمن ادامه می یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1253

به "سال تحصیلی جدید در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران به صورت غیرحضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال تحصیلی جدید در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران به صورت غیرحضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید