سرد و کنسل کننده در ضیافت کارت های زرد، فولاد همچنان درحسرت پیروزی

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در استادیوم شهدای فولاد به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به انتها رسید.

سرد و کنسل کننده در ضیافت کارت های زرد، فولاد همچنان درحسرت پیروزی

این بازی را پیغام حیدری با یاری علی میرزابیگی و رحیم شاهین قضاوت کرد و در آن به عارف آغاسی، محمد قاسمی نژاد، فرزاد جعفری و امیرحسین باقرپور (فولاد) و مهدی کیانی، جورج ولسیانی و محمد محبی (سپاهان) کارت زرد نشان داد.

فولاد خوزستان در این بازی را ترکیب: شهاب گردان، فرزاد جعفری، ایوب والی، عارف آغاسی، وحید حیدریه، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان (60- امیرحسین باقرپور)، محمد قاسمی نژاد، روح الله سیف اللهی (86- وحید نامداری) و لوسیانو پریرا (90- میلاد بدرقه) بازی کرد.

سپاهان اصفهان نیز در این بازی با ترکیب: پیغام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت پورقاز، جورجی ولسیانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، امید نورافکن (84- رضا میرزایی)، محمد محبی، سجاد شهباززاده و علی قربانی (46- کی روش استنلی) در برابر حریف صف آرایی کرد.

* فولاد و سپاهان در شرایطی به دیدار هم رفتند که هرکدام چهار بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند. میثم دورقی، موسی کولیبالی، حسن بیت سعید و سینا مریدی مصدومان فولاد بودند؛ در تیم سپاهان نیز شایان مصلح، محسن مسلمان، حامد بحیرایی و محمد ایران پوریان به خاطر مصدومیت این بازی را از دست دادند.

* شاگردان نکونام که از دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب نموده بودند در حالی به مصاف سپاهان رفتند که امیر قلعه نویی به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بود ولی با تساوی این بازی، فولاد همچنان در حسرت پیروزی ماند.

* فولاد با این تساوی چند پله ای در جدول به طور موقت صعود کرد اما با کسب تساوی مقابل سپاهان مانع از رقابت تنگاتنگ زردپوشان اصفهانی با شهرخودرو در صدر جدول رقابت های لیگ برتر شد.

* سپاهان با توجه به تساوی مقابل فولاد و پیروزی یک بر صفر امشب شهر خودرو در دیدار دیگر از رقابت های هفته سوم لیگ برتر مقابل ماشین سازی با هفت امتیاز در رده دوم جدول نهاده شد تا فاصله ای دو امتیازی با شاگردان یحیی گل محمدی در صدر پیدا کند.

* برخلاف پیش بینی ها، استقبال زیادی از این مسابقه صورت نگرفت و حدود سه هزار تماشاگر در استادیوم حضور یافتند.

* طرفداران فولاد خوزستان در طول مسابقه یکصدا به تشویق تیم محبوب شان پرداختند.

* نیمکت نشینی کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان از نکات جالب توجه این بازی بود. این بازیکن در ابتدای نیمه دوم وارد میدان شد.

* رضا میرزایی بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان در لیست بازیکنان ذخیره سپاهان نهاده شده بود.

* مسعود تابش مدیرعامل سپاهان همراه تیمش به اهواز آمده بود و بازی را از نزدیک نظاره می کرد.

* فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید ایران، در صندلی ویژه تماشاگر این مسابقه بود تا عملکرد بازیکنان جوان را زیر نظر بگیرد.

* میثم دورقی، حسن بیت سعید و موسی کولیبالی با حضور در صندلی بازی را تماشا می کردند.

* در صحنه ای از نیمه دوم محمد قاسمی نژاد بازیکن فولاد خوزستان اعتقاد به خطای هند پنالتی مدافع سپاهان داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد.

* در اواسط نیمه دوم تجهیزات الکترونیکی پیغام حیدری داور مسابقه دچار مشکل شد و به همین دلیل لحظاتی توقف در جریان بازی به وجود آمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 379

به "سرد و کنسل کننده در ضیافت کارت های زرد، فولاد همچنان درحسرت پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرد و کنسل کننده در ضیافت کارت های زرد، فولاد همچنان درحسرت پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید