سفر به ژاپن ، نکات مهم برای سفر با کوله پشتی به ژاپن

به گزارش مجله همراهان، کشور ژاپن با تفریح های هیجان انگیز تکنولوژیک، معابد بی نظیر باستانی، سیستم ریلی سریع السیر و فرم های هنری سنتی، ترکیب حیرت انگیزی از قدیمی و تازه را به توریستان ارائه می نماید. شما به عنوان یک توریست ماجراجو که یک کوله پشتی به پشت و یک جهان کنجکاوی در سر دارید، مطمئنا مابین منطقه ها روستایی هوکایدو و جزیره های استوایی اوکیناوا، خیلی چیزهای جالب و منحصربه فرد پیدا خواهید کرد. البته اگر نکات مهمی که ما در این مطلب ذکر نموده ایم بخوانید، سفر به ژاپن با تور ژاپن با کوله پشتی یا کوله گردی به یکی از خاطره انگیز ترین و حساب شده ترین سفرهای زندگیتان تبدیل خواهد شد، که در عین حال میتونین از تماشا جاذبه های توریستی ژاپن و تماشای های ژاپن در مجموعه در اطلاعات سفر به ژاپن که خیلی به صرفه هم میباشد لذت ببرین.

سفر به ژاپن ، نکات مهم برای سفر با کوله پشتی به ژاپن

سوار قطار نشوید

سفر با قطار، در اطلاعات سفر به ژاپن با توجه به تخفیف ها و خدمات مقرون به صرفه تری که از طریق خطوط هواپیمایی، اتوبوس رانی و کشتی رانی به شما پیشنهاد می گردد، بسیار گران قیمت و کاملا غیر لازم است. بعضی از این وسایل نقلیه شما را با کمتر از 3000 ین از شهری به شهر دیگر می برند. اگر شبانه و با کشتی مسافربری برای بازدید از جاذبه های گردشگری ژاپن همراه با تور ژاپن سفر کنید، بعضی خطوط کشتی رانی، به مسافران خود تشک های تاتامی و جای خوابیدن می دهند و اجازه می دهند همراه با مردم محلی روی عرشه کشتی خوش بگذرانید. (تنها به خاطر داشته باشید اگر قصد دارید واقعا بخوابید، با خودتان ماسک روی چشم و گوش گیر بیاورید.) اتوبوس های شبانه نیز با تخفیف های بسیار بالا، شما را به سرتاسر کشور و تماشای های ژاپن می برند.

بلیط های تخفیف دار قطار خریداری کنید

در مجموعه اطلاعات سفر به ژاپن همراه با تور ژاپن اگر قصد دارید حتما، به عنوان قسمت غیر قابل چشم پوشی از سفرتان سوار شدن بر قطارهای شینکانسن (قطارها و شبکه قطارهای سریع ژاپن که از نظر امنیت، رکورددار قطارهای سریع دنیا به شمار می روند) را تجربه کنید، بعضی خطوط برای طی کردن مسیر توکیو و اوزاکا، بلیط های ویژه ای به شما ارائه می نمایند که نزدیک به 4000 ین مقرون به صرفه تر از کرایه معمولی قطار های گلوله یا همان شینکانسن است. پیشنهاد دیگر ما این است که بلیط های فصلی تخفیف دار Seishun 18 را تهیه کنید. از طریق این بلیط ها می توانید پنج روز سفر قطاری نامحدود به منطقه ها اطراف شهری که در آن قرار دارید و جاذبه های گردشگری ژاپن داشته باشید.

حتما جوراب به همراه داشته باشید

در کشور ژاپن، رسم است که قبل از وارد شدن به بسیاری از محیط های بسته و سرپوشیده مثل معابد، زیارتگاه ها، رستوران های سنتی، ریوکان ها و تماشای های ژاپن کفش های خود را در بیاورید. از آن جایی که قرار است با این جوراب ها کلی گشت بزنید، حتما دقت کنید که جوراب هایتان تمیز باشند؛ البته بهتر است زیبا هم باشند. اگر هیچ جوراب مناسبی در سفر به ژاپن با خودتان از خانه نیاورده اید، به یکی از شعبه های فروشگاه دون کیجوت در ژاپن بروید و یک جوراب مناسب تهیه کنید.

از دایسو خرید کنید

آیا چیزی را در سفر به ژاپن فراموش نموده اید همراه خود بیاورید!؟ برای یک گردش شبانه، به یک دست لباس شیک احتیاجمندید !؟ در پی خریدن یک سوغاتی مقرون به صرفه هستید!؟ به یکی از 3000 شعبه فروشگاه های دایسو که در سرتاسر کشور ژاپن پراکنده شده اند، بروید. در این فروشگاه ها، اغلب اجناس 100 ین قیمت دارند و همه چیز از صنایع دستی تا شامپو به فروش می رسند.

از مسیرهای توریستی اجتناب کنید

این که بسیاری از نقاط توریستی دنیا جزو مکان هایی هستند که حتما باید قبل از مرگ به آنها سفر کرد و سفر به آنها از خاطره انگیز ترین سفر های عمرتان خواهد بود، در اطلاعات سفر به ژاپن روش گردشگرانی که با کوله پشتی سفر می نمایند فرق دارد. آن ها سعی می نمایند به سمت مکان های توریستی شلوغ نروند و بیشتر در پی آرامش و ماجراجویی باشند. اگر در سفر به ژاپن در شهر توکیو هستید، به جزایر ایزو (جزایر آتش فشانی ژاپن در اقیانوس آرام) که در آن نزدیکی قرار دارند بروید. جواهرات آتشفشانی با سواحل بسیار خلوت. اگر در کیوتو هستید و در پی جاذبه های گردشگری ژاپن هستین، از توتوری (شهری در جزیره هونشوی ژاپن) بازدید کنید و با تماشا تپه های شنی این شهر حیرت زده شوید یا به آمانوهاشیدات که کیوتو در ساحل لقب گرفته است بروید و حسابی از تماشای های ژاپن لذت ببرین.

از یک لاکر بهره ببرید

کشاندن کوله پشتی به این طرف و آن طرف، کار بسیار خسته نماینده ایست و باعث آزار دیگران نیز هست؛ به خصوص در خیابان های شلوغ که مردم با فاصله نزدیک از هم راه می روند و از کنار هم عبور می نمایند. برای این که در سفر به ژاپن مجبور به کشاندن آن نباشید، به نزدیک ترین ایستگاه قطار بروید. در ایستگاه های قطار، معمولا تعدادی لاکر خالی وجود دارد که حتی بزرگ ترین کوله پشتی ها نیز در آن جا می گیرند و چندصد ین بیشتر هزینه ندارد.

تمام شب را بیدار بمانید

حمل و نقل عمومی در اطلاعات سفر به ژاپن همراه با تور ژاپن و بیشتر شهر های ژاپن، از جمله توکیو، تنها تا دو صبح وجود دارد؛ اما این نکته نباید شادی و لذت بیرون رفتن شبانه شما و بازدید از تماشای های ژاپن را برای شما مختل کند. به نزدیک ترین رستوران کارائوکه بروید. آن جا می توانید یک اتاقک را برای تمام شب اجاره کنید و در طول شب، روی مهارت های خوانندگی تان کار کنید. به جای این کار، می توانید به یک کافی نت بروید. همه جور تفریح به شکل گشت و گذار در اینترنت ، به همراه صرف قهوه وجود دارد. حتی در بعضی از این کافی نت ها، اگر احتیاج به تمیز شدن و سرحال تر شدن دارید، می توانید دوش بگیرید. رفتن به کافی نت، در یک موقعیت دیگر هم خیلی مفید خواهد بود. زمانی که در ساعت های اولیه صبح به شهری رسیده اید؛ اما در هیچ هتلی اتاق رزرو ننموده اید و احتیاج به جایی برای استراحت دارید.

کارت عضویت بین المللی اقامت در مسافرخانه بگیرید

مسافرخانه های ژاپن در مقایسه با سایر مقاصد سفر با کوله پشتی همراه با تور ژاپن مثل کشورهای اروپایی و کشورهای آسیای جنوب شرقی، گران تر هستند. با عضویت آنلاین در اقامت مسافرخانه ای بین المللی ، قبل از سفرتان، قادر خواهید بود طی سفرتان در سرتاسر ژاپن، هر شب نزدیک به 600 ین کمتر برای اقامت در مسافرخانه ، هزینه بپردازید.

هیچ هایک کنید

هیچ هایک کردن در ژاپن و سفر همراه با تور ژاپن فوق العاده است. این کار، یعنی سفر کردن به سرتاسر کشور با استفاده از مهربانی و لطف دیگران، در ژاپن کاملا ممکن و ایمن است. تنها کاری که می بایست بکنید این است که برای گپ زدن با راننده هایی که به شما سواری رایگان می دهند آماده باشید یا هدیه های کوچکی برای قدردانی از مهربانی آنها از قبل آماده کنید. اگر در پی غذای مقرون به صرفه هستید، به جز سوشی (یک نوع سوشی به سبک فست فود) که همه جا در ژاپن یافت می گردد، یک نوع غذای مقرون به صرفه دیگر نیز در کنبینی محله ای که در آن مستقر شده اید می توانید پیدا کنید. سوپرمارکت های کنبینی در سرتاسر ژاپن پراکنده هستند و از قهوه تازه و غذاهای مایکروفری تا آذوقه اصلی سفر و تپه نوردی ، همه چیز در آنها یافت می گردد. از همه مهم تر این که مردم محلی در این سوپرمارکت ها جمع می شوند تا نوشیدنی بنوشند یا برای سفر جاده ای خود نوشیدنی بخرند.

احترام بگذارید

جمعیت ژاپن بسیار همگن است. بنابراین خارجی ها در میان آنها معمولا خیلی متفاوت به نظر می رسند. اما چند کار هست که انجام دادن آنها به شما یاری می نماید با آنها یکدست شوید. کارهایی مثل آرام صحبت کردن در قطارها و گیر ندادن به گیشاها. در ضمن به سادگی می توانید از مردم محلی ژاپن که حاضرند برای این که سفر شما همراه با تور ژاپن فوق العاده باشد هر کاری بنمایند، نکاتی را یاد بگیرید.

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2235

به "سفر به ژاپن ، نکات مهم برای سفر با کوله پشتی به ژاپن" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به ژاپن ، نکات مهم برای سفر با کوله پشتی به ژاپن" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به ژاپن ، نکات مهم برای سفر با کوله پشتی به ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید