تور ترکیه ارزان: معرفی هتل جاسمین بیچ بدروم ، 4 ستاره

به گزارش مجله همراهان، هتل جاسمین بیچ بدروم | Jasmin Beach Hotel

این اقامتگاه تنها 4 دقیقه تا ساحل فاصله دارد و از مرکز بدروم تنها 3 کیلومتر دورتر است. هتل جاسمین بیچ بدروم دارای ساحل اختصاصی، 3 استخر روباز، سونا، اتاق هایی با بالکن خصوصی و تجهیزات رفاهی و تمام امکاناتی است که برای اقامتی به یاد ماندنی احتیاج خواهد بود. در ادامه این متن خبرنگاران برای شما تمام ویژگی های رفاهی و تفریحی هتل جاسمین بیچ بدروم Jasmin Beach Hotel را به همراه فاصله این اقامتگاه تا جاذبه های شهر آورده است؛ با ما همراه باشید.

تور ترکیه ارزان: معرفی هتل جاسمین بیچ بدروم ، 4 ستاره

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

خدمات رفاهی هتل جاسمین بیچ بدروم

در این هتل، کارمندان میز پذیرش در تمام مدت شبانه روز در خدمت شما خواهند بود و بعلاوه انبار چمدانی در این بخش موجود است که می توانید از آن استفاده کنید. یک مغازه کوچک خوراکی در هتل به همراه دیگر فروشگاه های موجود، در طول اقامت به کارتان خواهد آمد. آسانسور، اتاق های خانوادگی و روزنامه با هزینه مجزا از دیگر امکانات رفاهی هتل هستند. در صورت احتیاج به استفاده از خشکشویی، اتوشویی و دیگر خدمات نظافتی، می توانید با پرداخت مبلغ جداگانه ای از آن ها استفاده کنید.

آرایشگاه مردانه و زنانه در هتل موجود است و برای سفرهای کاری نیز دستگاه فکس و کپی و اتاق هایی برای برگزاری کنفرانس تهیه شده است. مغازه سوغاتی و ارسال مواد غذایی، پارکینگ رایگان بدون احتیاج به رزرو قبلی و بعلاوه اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه ها، از دیگر مواردی است که می توان در این بخش نام برد. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.

کارمندان هتل به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل جاسمین بیچ بدروم

خدمات زیبایی گوناگونی در بخش آرایشی هتل اجرا می گردد و حمام ترکی نیز تجربه ای متفاوت برای شما خواهد بود. چند استخر روباز و سرپوشیده در هتل وجود دارد که حسابی شما را با داشتن سرسره های آبی سرگرم خواهد نمود. باشگاه بدنسازی مدرنی برای استفاده شما تعبیه گشته و بعلاوه سونای خشک و بخار، خستگی را از تنتان بیرون می نماید. هتل جاسمین بیچ، دارای ساحل اختصاصی به همراه امکانات ساحلی مانند تخت و چترهای آفتابگیر خواهد بود.

تفریح های دیگر عبارتند از:

  • تفریحات آبی
  • زمین بازی بچه ها
  • پینگ پنگ
  • موج سواری
  • فضای سبز

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل جاسمین بیچ بدروم دارای بالکنی هستند که در آن میز و جایگاه گذاشته شده و می توانید برای چند دقیقه استراحت، این بخش را انتخاب کنید. در اتاق ها تلفن، تلویزیونی با پخش شبکه های جهانی و میز کار قرار داده شده است. گاوصندوقی به سایز لپ تاپ برای شما تعبیه شده تا با خیال راحت اتاقتان را ترک کنید. یخچال و بطری های آب رایگان از دیگر مواردی است که برای استفاده مهمانان قرار داده شده است.

در صورت احتیاج به تخت نوزاد یا گهواره به صورت رایگان برای شما آورده شده و نظافت اتاق نیز به صورت روزانه و رایگان صورت می گیرد. در سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها، می توانید لوازم بهداشتی-آرایشی گوناگونی را مشاهده کنید که برای شما تهیه شده و از جمله حوله، سشوار، شامپو، مسواک و … هستند.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کلاب: مساحت این اتاق ها 26 متر مربع است که بسته به تعدادتان تخت های متنوعی از جمله تخت دونفره، تک نفره و مبل تخت شو دارد.
  • اتاق استاندارد: این اتاق ها، متراژ 33 متر مربعی دارند و می توانند یک تخت دونفره کینگ و یک مبل تخت شو داشته باشند.
  • سوئیت کلاب فامیلی: مساحت آن ها 35 متر مربع است و آن ها هم با توجه به تعداد شما، تخت های متنوعی خواهند داشت.

فاصله هتل تا جاذبه های بدروم

  • آسیاب بادی های بدروم: 1 کیلومتر تا شما فاصله دارد که اگر ترجیح دهید تاکسی بگیرید حدودا 4 دقیقه بعد شما را خواهد رساند. پیاده روی تا آنجا حدودا 20 دقیقه طول خواهد کشید.
  • دروازه میندوس بدروم: تا این جاذبه تقریبا 1.1 کیلومتر فاصله دارید که پیاده 15 دقیقه ای خواهید رسید و تاکسی 45 دقیقه ای شما را می رساند.
  • رستوران مارینا یاچت بدروم: 3 کیلومتر تا شما فاصله دارد که با تاکسی 38 دقیقه در راه خواهید بود. اگر بخواهید پیاده بروید حدودا 23 دقیقه بعد خواهید رسید.
  • مرکز خرید اوسیس: از شما 1.4 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 6 دقیقه ای به این فروشگاه می رسید. پیاده روی هم امکان پذیر است که 25 دقیقه به طول خواهد انجامید.
  • آرامگاه هالیکارناسوس: 7 کیلومتر از هتل دورتر است. اگر تاکسی بگیرید، احتمالا بعد از 7 دقیقه این جاذبه را خواهید دید و اگر پیاده بروید 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • آمفی تئاتر یونانی بدروم: حدودا 1.7 کیلومتر تا هتل جاسمین بیچ بدروم فاصله دارد که تاکسی شما را 6 دقیقه ای به آنجا می رساند و پیاده روی تا آنجا 30 دقیقه طول می کشد.
  • موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: تا شما 1.7 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی شما را 15 دقیقه ای به آنجا می رساند و پیاده 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : تا هتل جاسمین بیچ بدروم 1.8 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 15 دقیقه و پیاده 40 دقیقه بعد قلعه را می بینید.
  • برج فرانسوی بدروم: 9 کیلومتر تا هتل شما فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید 15 دقیقه بعد به این جاذبه می رسید و پیاده 37 دقیقه راه خواهد بود.
  • منطقه تاریخی آگورا: 1 کیلومتر تا شما فاصله دارد که با تاکسی 1 ساعت و 5 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بنای مذهبی لوتزیاس: تا هتل 18.4 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی شما را 50 دقیقه ای می رساند.
  • کلیسای آگیا پاراسکوی بدروم: از شما 18.5 کیلومتر دورتر است که تا آنجا 1 ساعت و 45 دقیقه راه خواهید داشت.
  • فرودگاه بین المللی میلاس بدروم: هتل شما از این فرودگاه 33.5 کیلومتر دورتر است. اگر روی تورتان ترانسفر فرودگاهی ندارید، می توانید با تاکسی بروید که برای رسیدن به آنجا باید حدود 45 دقیقه را در نظر بگیرید.

موقعیت هتل جاسمین بیچ بدروم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

گومبات 48400، داییلار، دگیرمنلر التی

Degirmenler Alti. Dayilar Sok., 48400 Gümbet, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2045

به "تور ترکیه ارزان: معرفی هتل جاسمین بیچ بدروم ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: معرفی هتل جاسمین بیچ بدروم ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید