تور روسیه ارزان: هتل های لوکس مسکو (قسمت اول)

به گزارش مجله همراهان، مسکو همواره با داشتن جاذبه های منحصر به فردش و با برترین اقامتگاه های آرامش بخشش با آغوش باز از مهمانان خود میزبانی نموده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با برترین هتل های لوکس مسکو آشنا شوید.

تور روسیه ارزان: هتل های لوکس مسکو (قسمت اول)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

روسیه پهناورترین کشور دنیا است که در آسیای شمالی واقع شده است و با اقیانوس آرام شمالی، منجمد شمالی و بعلاوه دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک هم مرز آبی است. روسیه از دیرباز با داشتن جاذبه های تاریخی، بناهای باشکوه و طبیعت زیبا یکی از کشورهای مورد توجه گردشگران بوده است. مرکز این کشور تاریخی، شهر زیبای مسکو (Moscow) است که بزرگترین شهر قاره اروپا محسوب می گردد و به عنوان یکی از مهم ترین بخش های سیاسی، مالی، اجتماعی و تاریخی اروپا به شمار میرود. مسکو سالانه میزبان گردشگران بسیاری است و با توجه به این خیل بزرگ مسافر، هتل های مسکو اهمیت بیشتری پیدا می نمایند. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های لوکس مسکو بپردازیم و شما را با امکانات هر کدام آشنا نماییم؛ با ما همراه باشید.

هتل متروپل مسکو (Metropol Hotel Moscow)

این هتل تاریخی در قلب مسکو و در کنار ساختمان تئاتر بولشوی (Bolshoi Theatre) واقع شده است. این هتل که بین سال های 1898 و 1903 ساخته شده است با پیاده روی تا کاخ کرملین و میدان سرخ تنها 3 دقیقه فاصله دارد.

اتاق های این هتل دارای پنجره های بزرگ و تزیئنات زیبا و بعلاوه لوسترهای مجلل است و به سبک معماری نو طراحی شده است.

تمام اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، حوله حمام، تهویه مطبوع، اینترنت بیسیم رایگان و کفش های راحتی مجهز شده اند.

مهمانان از میز صبحانه ای که هر روزه در این هتل مهیا می گردد نهایت لذت را خواهند برد و در رستوران این هتل نوشیدنی، غذا و دسرهای مختلف و لذیذی سرو می گردد. برای استراحت، سالن ماساژ و سونا از پیشنهاد های عالی این هتل است.

  • آدرس: Teatralny Proezd 2, Tverskoy, 109012 Moscow
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 338 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم در همه بخش های هتل، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، دستگاه خودپرداز، تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها، مرکز تجاری، فروشگاه هدیه و سوغات، روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، خدمات ماساژ و سونا، باشگاه ورزشی، پرسنل چند زبانه

هتل هالیدی این مسکو (Holiday Inn Moscow Sokolniki)

این هتل یکی از هتل های مجلل مسکو است و در کنار Park Sokolniki واقع شده است و به راحتی با ایستگاه مترو قابل دسترسی است.

اتاق های این هتل با طراحی نو دکور شده است و تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع است. دو رستوران در این هتل وجود دارد که یکی غذاهای روسی و دیگری غذاهای بین المللی سرو می نماید.

این هتل با قرار گرفتن در موقعیت مناسب شهری به مکان های تاریخی و خیابان های اصلی به راحتی دسترسی دارد.

  • آدرس: Ulitsa Rusakovskaya 24, Sokolniki, 107014 Moscow
  • این هتل 4 ستاره است و 523 اتاق دارد.
  • امکانات هتل: سوئیت های لوکس، اتاق های VIP ، اتاق هایی برای مسافران با نیازمندی های خاص، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر بچه ها، باغ هتل، باغ مخصوص بچه ها، مرکز ماساژ، مرکز بدنسازی، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم پر سرعت، اتاق جلسات، اتاق های مخصوص افراد معلول، مرکز نگهداری اطفال و بچه ها، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ، اجازه ورود حیوانات خانگی، پارکینگ خصوصی (اضافه بها)، اتاق های بدون استعمال دخانیات

هتل ریتز کارلتون مسکو ( The Ritz-Carlton Hotel Moscow )

هتل ریتز کارلتون با مرکز خرید بزرگ گوم ( GUM ) یکی از مراکز خرید مسکو و تئاتر بالشوی، پیاده تنها 3 دقیقه فاصله دارد و بعلاوه در مجاورت میدان سرخ و در نزدیکی کاخ کرملین واقع شده است.

امکانات رفاهی این هتل فوق العاده است و گزینه های بسیاری همانند سالن زیبایی دارد و بعلاوه چشم انداز پانوراما از میدان سرخ و کرملین از ویژگی های خاص این هتل است.

اتاق های هتل شیک و مجلل است و پرده ها و نورپردازی آن در برترین شکل ممکن طراحی شده است و بعلاوه پرده ها بصورت الکتریکی کنترل می شوند. اینترنت در تمام بخش های هتل موجود است و کافه و رستوران های متنوعی در این هتل وجود دارد که یکی غذاهای ژاپنی و دیگری غذاهای بین المللی سرو می نماید.

  • آدرس: Ulitsa Tverskaya 3, Tverskoy, 125009 Moscow
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 334 اتاق است.
  • امکانات هتل: گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا و سیستم گرمایشی، مرکز ماساژ و آبگرم، شاتل فرودگاهی، اینترنت بیسیم، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مرکز ماساژ، مرکز بدنسازی، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، کرایه ماشین، سالن آرایشی، خدمات شستشو، منوی غذای بچه ها (اضافه بها)، سویئت عروس

هتل رادیسون رویال مسکو ( The Radisson Royal Hotel Moscow )

این هتل، هتلی تاریخی لوکس است که با خدمات متنوع و امکانات رفاهی فوق العاده، از مهمانان خود پذیرایی می نماید. ساختمان آن به تازگی بازسازی شده است ولی همچنان رنگ و بوی تاریخی خود را حفظ نموده است.

این هتل از یک سمت در مجاورت رودخانه مسکوا ( Moskva ) واقع شده است و از سوی دیگر در کنارکاخ سفید ( White House ) مقر دولت روسیه قرار گرفته است.

هتل رادیسون به جاذبه های اصلی از جمله میدان سرخ، کاخ کرملین، تئاتر بولشوی، نگارخانه ترتیاکوف ( Tretyakov ) دسترسی آسانی دارد.

اتاق های هتل رادیسون دارای دکوری زیبا و مبلمانی کلاسیک و زیبا است، بعضی از اتاق ها چشم اندازی به شهر و بعضی دیگر دید به محوطه داخلی دارند. سقف اتاق ها بلند است و بعضی از اتاق ها فضای نشیمن مجزایی دارند و بعلاوه تمام اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند. رستوران های متنوعی در این هتل وجود دارد که غذاهای کلاسیک، مدیترانه ای و بین اللملی سرو می نمایند.

  • آدرس: Kutuzovsky Prospekt 2/1 bld.1, Dorogomilovo, 121248 Moscow
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 505 اتاق است.
  • امکانات هتل: مرکز کنفرانس، استخر آب گرم، جکوزی و استخر سرپوشیده، اینترنت بیسیم، تورهای قایق سواری، سالن مهمانی، کتابخانه، خدمات پزشکی، خدمات بهداشتی و بدنسازی، امکان سرو غذا در اتاق، فروشگاه و کافه، زمین تنیس در طول تابستان و زمین پاتیناژ در طول زمستان، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، آسانسور، اتاق های عایق صدا و سیستم گرمایشی، مرکز ماساژ، شاتل فرودگاهی، کارکنان چند زبانه، اتاق خانوادگی، سویئت عروس، سالن آرایشگاهی، خدمات شستشو، اتاق VIP ، پذیرش 24 ساعته، دستگاه خودپرداز.

هتل کرون پلازا مسکو ( Crowne Plaza Hotel Moscow )

این هتل یکی از هتل های مشهور مسکو است و از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است به طوری که می توانید به راحتی با مترو به برترین مراکز دیدنی و تجاری مسکو دسترسی داشته باشید.

تا مرکز نمایشگاهی Expo Center، به مدت 10 دقیقه پیاده روی بیشتر فاصله نیست. در تمام بخش های هتل اینترنت بیسیم وجود دارد و خدمات سونا و تناسب اندام از امکانات هتل است.

ایستگاه مترو در نزدیکی هتل واقع شده است و تا کاخ کرملین 10 دقیقه پیاده روی فاصله است. دو رستوران با منوهای متنوع در این هتل وجود دارد که علاوه بر غذاهای لذیذ اروپایی و غذای مخصوص سرآشپز، غذاهای رژیمی هم سرو می نمایند.

  • آدرس: Krasnopresnenskaya Naberezhnaya 12, Presnensky, 123610 Moscow
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 724 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، پارکینگ، استخر، اتاق های بدون استعمال دخانیات، سرویس حمام و سرویس بهداشتی ویژه، سشوار، تلویزیون، کارمندان چند زبانه، سونا، باشگاه ورزشی، پذیرش 24 ساعته، اجازه ورود حیوانات خانگی (اضافه بها)، خدمات بلیط و تور، صرافی، منوی بچه ها (اضافه بها)، مکان مخصوص سیگار، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، خدمات شستشو و خشکشویی (اضافه بها)، دستگاه خودپرداز، سرویس شاتل (اضافه بها)
منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1997

به "تور روسیه ارزان: هتل های لوکس مسکو (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: هتل های لوکس مسکو (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید