سفر 4 روزه رئیس بنیاد علویون ترکیه به خراسان رضوی

به گزارش مجله همراهان، رئیس بنیاد علویون ترکیه به دعوت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به خراسان رضوی سفر کرد.

سفر 4 روزه رئیس بنیاد علویون ترکیه به خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز چهارشنبه 26 دی با اعلام این خبر اضافه نمود: فاروق علی یلدیریم رئیس بنیاد علویون ترکیه و هیئت همراه به مدت 4 روز از زیرساخت ها و ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری استان بازدید خواهند کرد.

مکرمی فر ترکیه را از کشورهای هدف در جذب گردشگری و سرمایه گذار بیان کرد و گفت: این سفر در پی سفر هئیت گردشگری خراسان رضوی به ترکیه در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه بخش خصوصی استان اجرا شده است.

او ادامه داد: در سفررئیس بنیاد علویون ترکیه به خراسان رضوی بازدید ازآرامگاه خیام و عظار نیشابوری، زادگاه بکتاش ولی و محوطه شهرکهن نیشابوربازدید نموده و سپس نشستی با فعالان مالی و معاون استاندارو فرماندار نیشابور، شورای اسلامی شهر و شهردار نیشابور داشتند.

مکرمی فر اضافه نمود: بازدید از حرم مطهر رضوی و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) و مجموعه آستانقدس رضوی ، مجموعه شهر تاریخی توس و آرمگاه فردوسی و موزه خراسان بزرگ در برنامه های این سفر واقع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی اظهارکرد: هم چنین نشستی با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ، جامعه هتل داران و فعالان صنعت گردشگری خراسان رضوی با موضوع توسعه ویزا گردشگری برگزار گردید.

او به همکاری و هماهنگی اجرا شده با وزارت امور خارجه و استانداری خراسان رضوی برای پشتیبانی از برنامه حوزه گردشگری اشاره نمود و گفت: مشاور وزیر امور خارجه و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق و مدیرکل فرهنگی معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی نیز در این سفر رئیس بنیاد علویون را همراهی می نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 317

به "سفر 4 روزه رئیس بنیاد علویون ترکیه به خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 4 روزه رئیس بنیاد علویون ترکیه به خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید