سهم 700 میلیارد تومانی آذربایجان شرقی از اعتبارات محرومیت زدایی

به گزارش مجله همراهان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی سهم اعتبارات محرومیت زدایی استان را حدود 700 میلیارد تومان گفت و گفت: قرار است این اعتبارات در بخش هایی مثل راه روستایی، آب و آموزش، بهداشت و آبخیزداری با اولویت پروژه های نیمه تمام توزیع گردد.

سهم 700 میلیارد تومانی آذربایجان شرقی از اعتبارات محرومیت زدایی

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی، داود بهبودی در حاشیه چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز گزارش عملکردی از جلسات کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان در خصوص محلات هدف بازسازی و بازآفرینی شهری، تشکیل دفاتر تسهیل گری و جلب مشارکت مردم، توانمندسازی، آموزش و ارتقاء سرمایه اجتماعی ارائه شد که مورد توجه و تقدیر استاندار نهاده شد.

وی اضافه نمود: سال گذشته بیش از 140 پروژه را در استان به وسیله جلب مشارکت های عمومی- خصوصی اجرا کردیم و سال جاری هم باید از این ظرفیت ها بهره بریم.

بهبودی یادآور شد: با کوشش هایی که انجام گرفته پاداش خاتمه خدمت و خرید مانده مرخصی بازنشستگان سال 1399 دستگاه های اجرایی تامین شده که بخشی از دستگاه های اجرایی طی هفته گذشته این مطالبات را پرداخت کردند و مابقی هم در ایام آینده و تا خاتمه مردادماه پرداخت خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی سهم اعتبارات محرومیت زدایی استان را حدود 700 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: قرار است این اعتبارات در بخش هایی مثل راه روستایی، آب و آموزش، بهداشت و آبخیزداری و ... با اولویت پروژهای نیمه تمام توزیع گردد.

وی اذعان داشت: اعتباری در حدود 600 میلیون تومان هم برای آبرسانی سیار واحدهای عشایری در نظر گرفته شده که برای توزیع، در اختیار سازمان امور عشایر قرار می گیرد.

بهبودی ادامه داد: در جلسه امروز مصوبات کارگروه امور زیربنایی هم در خصوص اصلاح حریم شهرستان ورزقان و احداث یک شهرک گردشگری و ویلایی مورد آنالیز نهاده شد و مقرر شد در خصوص پیشنهاد افزایش حریم شهرستان بستان آباد به مقدار 40 هکتار با رعایت الزامات آمایشی و سایر ملاحظات فنی و تخصصی اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1801

به "سهم 700 میلیارد تومانی آذربایجان شرقی از اعتبارات محرومیت زدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم 700 میلیارد تومانی آذربایجان شرقی از اعتبارات محرومیت زدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید