شرایط خوبی برای فعالیت ایرانی ها در عمان فراهم نموده ایم

به گزارش مجله همراهان، رئیس اتاق بازرگانی استان الظاهره عمان گفت: پادشاهی عمان به دنبال ایجاد تنوع مالی است و جهت برای فعالیت شرکت های عمانی در ایران با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شده کاملاً هموار است.

شرایط خوبی برای فعالیت ایرانی ها در عمان فراهم نموده ایم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، علی بن صالح بن علی الکلبانی در حاشیه نشست هیئت عمانی با تولیدکنندگان استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از همتای ایرانی خود گفت: رابطه نزدیکی بین مردم عمان و استان هرمزگان وجود دارد و وجود تشابهات فرهنگی و منطقه ای نیز این صمیمیت را دوچندان نموده است.

وی با بیان اینکه انتخاب های زیادی برای سفر هیئت عمانی وجود داشت، اضافه نمود: به دلیل نزدیکی آداب و رسوم و دریایی مشترکی که بین ایران و عمان وجود دارد ترجیح دادیم به این استان سفر کنیم.

الکلبانی اضافه نمود: وجود دفتر همکاری های مالی عمان در ایران انگیزه تجار عمانی برای سرمایه گذاری در این کشور را دو چندان نموده است و با هماهنگی هایی که این دفتر در حوزه های تجارت انجام می دهد در واقع مانند حلقه اتصال عمل می نماید.

وی اضافه نمود: ما از ظرفیت های بندرعباس در این سه روز بازدید کردیم و پیشرفت های حاصل شده در این شهر به خوبی مشهود است و سرمایه گذاری در این استان با توجه به ظرفیت های موجود سودآور خواهد بود و ما نیز صراحتا می گوییم که عمان یک منطقه بکر برای فعالیت های تجاری است.

رئیس اتاق بازرگانی استان الظاهره عمان توضیح داد: عمان نیز برای سرمایه گذاران ایرانی تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است که امید است تجار ایرانی بتوانند نهایت استفاده را از ظرفیت بنادر عمان ببرند.

الکلبانی تاکید نمود: سلطنت عمان به دنبال ایجاد تنوع مالی است و می خواهیم اقتصادمان پایبند نفت نباشد از این رو دست سرمایه گذاران ایرانی را به گرمی می فشاریم و جهت برای شرکت های ایرانی در عمان کاملا هموار است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 518

به "شرایط خوبی برای فعالیت ایرانی ها در عمان فراهم نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خوبی برای فعالیت ایرانی ها در عمان فراهم نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید