شکسته شدن 3 رکورد ملی و 4 رکورد باشگاهی در مرحله دوم لیگ دوومیدانی بانوان

به گزارش مجله همراهان، مرحله دوم رقابت های لیگ دوومیدانی بانوان با معرفی تیم های برتر سرانجام یافت.

شکسته شدن 3 رکورد ملی و 4 رکورد باشگاهی در مرحله دوم لیگ دوومیدانی بانوان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان که با حضور تیم های دانشگاه آزاد لرستان، آسان پرداخت زنجان، شهر خراسان رضوی، فولاد مبارکه سپاهان، خاتم اردکان، ترمه دستجردی یزد، غفاری تاکستان و سلکتور تهران از روز گذشته (آدینه) 22 شهریور ماه در استادیوم آفتاب انقلاب تهران شروع شده بود، عصر امروز با پیگیری رقابت ها در روز خاتمهی و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد لرستان به خاتمه رسید.

براساس این گزارش، در این رقابت تیم آسان پرداخت زنجان نایب قهرمان شد و تیم شهر خراسان رضوی نیز در صندلی سوم ایستاد. در جریان برگزاری این مسابقات چهار رکورد باشگاهی، دو رکورد ملی جوانان و یک رکورد ملی نوجوانان نیز شکسته شد.

در ماده چهار در صد متر امدادی، تیم شهر خراسان رضوی با ثبت زمان 47.71 ثانیه، رکورد باشگاهی این ماده را بهبود بخشید. تیم ترمه دستجردی یزد نیز با زمان 49.64 ثانیه رکورد ملی جوانان این ماده را ارتقا داد.

همچنین در ماده 10 هزار متر پیاده روی فاطمه زهرا قلعه نویی با ثبت زمان یک ساعت و 37.65 ثانیه، رکورد ملی این ماده در رده سنی جوانان شکست. در ماده پنج هزار متر نیز پریسا عرب از باشگاه دانشگاه آزاد لرستان، با زمان 17 دقیقه و 40.57 ثانیه، رکورد جدید باشگاهی این ماده را ارتقا داد.

این نتایج در حالی رقم خورد که در ماده 800 متر، تکتم دستاربندان از باشگاه شهر خراسان رضوی با ثبت زمان 2 دقیقه و 14.49 ثانیه، رکورد باشگاهی ایران را بهبود بخشید. در ماده پرتاب دیسک هم ژاله کاردان با پرتابی به طول 50.06 متر، رکورد باشگاهی این ماده را شکست و محلا محروقی از تیم فولاد مبارکه سپاهان با رکورد 45.87 متر، رکورد ملی نوجوانان ایران را ارتقا داد.

نتیجه تیمی

1- دانشگاه آزاد لرستان - 186

2- آسان پرداخت زنجان - 177

3- شهر خراسان رضوی - 137

4- فولاد مبارکه سپاهان - 118

5- خاتم اردکان - 65

6- ترمه دستجردی یزد - 60

7- غفاری تاکستان - 51

8- سلکتور تهران - 23

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 352

به "شکسته شدن 3 رکورد ملی و 4 رکورد باشگاهی در مرحله دوم لیگ دوومیدانی بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکسته شدن 3 رکورد ملی و 4 رکورد باشگاهی در مرحله دوم لیگ دوومیدانی بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید