صدرنشینی رم با فتح دربی پایتخت، پیروزی یوونتوس با گلزنی مهاجمان تازه وارد

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران: هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی جالوروسی در دربی شهر رم و ثبت سومین برد این فصل مدافع عنوان قهرمانی در خانه پیگیری شد.

صدرنشینی رم با فتح دربی پایتخت، پیروزی یوونتوس با گلزنی مهاجمان تازه وارد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته چهارم سری A عصر امروز 5 دیدار برگزار گردید که در مهم ترین بازی، تیم رم در دربی پربرخورد پایتخت ایتالیا که 7 کارت زرد و یک اخراجی داشت، با نتیجه 2 بر صفر پیروز به شکست لاتزیو شد. گل های این بازی را فدریکو بالزارتی در دقیقه 63 و ادام لیاییچ در دقیقه 3+90 (پنالتی) برای رم به ثمر رساندند تا جالوروسی 12 امتیازی شده و به صدر جدول رده بندی سری A صعود کند.

در این بازی بازیکنان رم 4 بار و بازیکنان لاتزیو 3 بار با کارت زرد جریمه شدند و همچنین آندره دیاس، دفاع وسط لاتزیو که در دقیقه 78 به جای مایکل چیانی مصدوم به بازی رفته بود، با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد. این اولین پیروزی قرمزپوشان پایتخت ایتالیا در سری A برابر همشهری آبی پوش خود از انتها فصل 2011-2010 بود که جالوروسی با راهنمایی وینچنزو مونتلا توانست لاتزیو را شکست دهد.

در دیگر بازی مهم عصر امروز، یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در خانه خود پیروز شد تیم تازه صعود نموده هلاس ورونا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد که هر دو گل این بازی را مهاجمان تازه وارد بانوی پیر به ثمر رساندند. گل اول بیانکونری را کارلوس توس در دقیقه 40 و دومین گل را فرناندو یورنته اسپانیایی در دقیقه 45 به ثمر رساندند. تک گل هلاس ورونا را هم فابریتزیو کاچیاتوره در دقیقه 37 زد. یوونتوس نیز با 3 امتیاز این بازی همچون اینتر و فیورنتینا 10 امتیازی شد اما با تفاضل گل کمتر نسبت به این دو تیم در رده چهارم نهاده شد.

در سایر دیدار های عصر امروز لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا نتایج زیر رقم خورد:

آتالانتا صفر - فیورنتینا 2

گل ها: ماتیاس فرناندس (41) و جوزپه روسی (69)

بولونیا یک - تورینو 2

گل ها: چزاره ناتالی (29) برای بولونیا و دانیلو دی آمبروسو (2) و آلسیو چرچی (45) برای تورینو

کاتانیا صفر - پارما صفر

در آخرین بازی از هفته چهارم سری A امشب از ساعت 22:15 به وقت تهران، میلان در استادیوم سن سیرو میزبان ناپولی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 307

به "صدرنشینی رم با فتح دربی پایتخت، پیروزی یوونتوس با گلزنی مهاجمان تازه وارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی رم با فتح دربی پایتخت، پیروزی یوونتوس با گلزنی مهاجمان تازه وارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید