طرح مالی سمنان و مازندران با پیوست گردشگری ایجاد می گردد

به گزارش مجله همراهان، فرماندار ساری با اشاره به اینکه طرح مالی سمنان و مازندران را با پیوست صنعت گردشگری ایجاد خواهیم کرد گفت: مشترکات مالی و گردشگری این دو استان در قالب جلساتی صورت خواهیم داد.

طرح مالی سمنان و مازندران با پیوست گردشگری ایجاد می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت پنج ساله کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، جلسه آنالیز ظرفیتهای گردشگری دو استان همسایه مازندران و سمنان صبح امروز با حضور فرمانداران شهرستانهای ساری، سوادکوه شمالی، سوادکوه، قائمشهر، سمنان، شاهرود، مهدی شهر و دامغان در فرمانداری ساری برگزار گردید.

احمد حسین زادگان صبح امروز در جلسه آنالیز ظرفیت های گردشگری دو استان سمنان و مازندران، گفت: شهرستان های مازندران و سمنان دارای وجوه تمایز برای توسعه گردشگری بوده و باید در حوزه معرفی ظرفیت های این نقاط کوشش گردد.

وی اضافه نمود: ظرفیت های خوبی در حوزه میراث و گردشگری در مازندران و سمنان داریم و باید تعاملات دو استان در این حوزه تقویت گردد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه طرح مالی سمنان و مازندران را با پیوست صنعت گردشگری ایجاد خواهیم کرد، توضیح داد: مشترکات مالی و گردشگری این دو استان در قالب جلساتی صورت خواهیم داد.

حسین زادگان با بیان اینکه مازندران و سمنان دارای اشتراکات فراوان طبیعی و فرهنگی هستند، اضافه نمود: باید ظرفیتهای گردشگری این دو استان برای همگان معرفی گردد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه مازندران دارای اماکن تاریخی و جنگلی بکری در منطقه است، گفت: هنوز بسیاری از این اماکن برای گردشگران معرفی نشده است.

سید عباس دانایی، فرماندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه مازندران مقصد سفر همه ایرانیان است، اضافه نمود: سمنان یکی از مقاصد سفر گردشگران برای زیارت حضرت ثامن الحجج قلمداد شده است.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی ویژه منطقه ای برای توسعه استان های سمنان و مازندران در حوزه گردشگری باید صورت گیرد، توضیح داد: همایش های ملی گردشگری و آیین های مذهبی دو استان باید در منطقه برگزار گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 723

به "طرح مالی سمنان و مازندران با پیوست گردشگری ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مالی سمنان و مازندران با پیوست گردشگری ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید