عکس ، دیاباته به تمرین پرسپولیس بازگشت

به گزارش مجله همراهان، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور شیخ دیاباته و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار گردید.

عکس ، دیاباته به تمرین پرسپولیس بازگشت

به گزارش خبرنگاران، در تمرین امروز پرسپولیس که از ساعت 13:45 در استادیوم کاظمی آغاز شد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره با اعضای تیم ملاقات و گفت وگو داشتند.

پیش از آغاز تمرین، رضا درویش به همراه حسین شهریاری، محمد دلبری، مجید پوراحمدی و حسین خبیری، اعضای هیئت مدیره باشگاه در نشستی کوتاه با اعضای تیم شرکت کردند.

در این نشست که سایت باشگاه پرسپولیس آن را صمیمانه توصیف نموده است، هیئت مدیره از کوشش ها و زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم تقدیر و برای آنها در ادامه فصل آرزوی موفقیت کرد.

بعلاوه در این جلسه چند تن از بازیکنان تیم دغدغه ها و مسائل خود را با مدیران باشگاه در میان گذاشتند و هیئت مدیره نیز گفت با تمام توان در راه برطرف مسائل باشگاه و دغدغه های اعضای تیم کوشش خواهد نمود.

در تمرین امروز پرسپولیس که 80 دقیقه به طول انجامید، بازیکنان بعد از کارهای بدنی و کششی، به حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین پرداختند و بعد از شوتزنی به سمت دروازه، فوتبال درون تیمی هم با تذکراتی که گل محمدی به بازیکنان می داد انجام شد.

در تمرین امروز که زیر بارش باران انجام شد، سعید صادقی همچنان زیر نظر کادر پزشکی بود و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تمرین کردند.

شیخ دیاباته بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره مصدومیت در تمرینات امروز شرکت کرد.

پرسپولیس شنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در استادیوم آزادی میزبان سپاهان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2256

به "عکس ، دیاباته به تمرین پرسپولیس بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، دیاباته به تمرین پرسپولیس بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید