گاف عظیم پرسپولیسی ها و متهم کردن رسانه ها

به گزارش مجله همراهان، بعضی بازیکنان پرسپولیس به گفته اپلیکیشن این باشگاه در استادیوم کاظمی تمرین می نمایند اما این موضوع توسط پیروانی تکذیب و اتهام انتشار خبر کذب از سوی وی به رسانه ها زده شد.

گاف عظیم پرسپولیسی ها و متهم کردن رسانه ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس دو روز پیش در خبری اعلام9 کرد بعضی بازیکنان تیم با رعایت موازین بهداشتی در استادیوم شهید کاظمی حاضر شده و تمرینات بدنسازی و هوازی را انجام می دهند.

این موضوع باعث شد تا رسانه ها به این موضوع بپردازند که چه دلیلی دارد که بازیکنان پرسپولیس در شرایطی که ستاد ملی مقابله با کرونا از همه مردم خواسته تا در خانه بمانند به استادیوم کاظمی رفته و تمرین می نمایند که این کار برخلاف خواسته های پزشکان برای مبارزه با ویروس کرونا محسوب می گردد. این موضوع باعث شد تا بعضی باشگاه ها به سازمان لیگ اعتراض نمایند که در شرایط نامطلوب موجود چه دلیلی دارد بازیکنان پرسپولیس در استادیوم تمرین می نمایند.

جالب ابنکه افشین پیروانی امروز با اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس مصاحبه نموده و همه را متهم به انتشار اخبار کذب نموده است. سرپرست پرسپولیس گفته حواس باشگاه ها به بازیکنان تیم خود باشد و رسانه ها نیز اخبار غیرواقعی منتشر ننمایند. جالب است که هر دو خبر توسط اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس منتشر شده و مصاحبه پیروانی در این رابطه در سایت باشگاه پرسپولیس نیز قابل رؤیت است.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 984

به "گاف عظیم پرسپولیسی ها و متهم کردن رسانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاف عظیم پرسپولیسی ها و متهم کردن رسانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید