برنامه مهیج فیفا برای جلوگیری از تأخیر در جام جهانی قطر

به گزارش مجله همراهان، فیفا با برنامه نسل شگفت انگیز میخواهد تا آموزش های لازم برای توسعه فوتبال را در خانه اجرایی کند تا مانع تأخیر در برگزاری جام جهانی 2022 قطر گردد.

برنامه مهیج فیفا برای جلوگیری از تأخیر در جام جهانی قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، سایت فیفا در گزارش خاطرنشان کرد فدراسیون بین المللی فوتبال برای آنکه جام دنیای 2022 قطر بدون تأخیر برگزار گردد برنامه ای جذاب را تدارک دیده که از مردم سراسر دنیا خواسته برای حفظ سلامت و تناسب اندام خود در خانه ورزش نمایند تا از همه گیری ویروس کرونا COVID-19 در امان بمانند.

این برنامه شامل جلسات متعدد، شگفت انگیز و متنوعی است که می توان آن را در حساب کاربری فیفا در گوگل و فیسبوک پیگیری کرد و همزمان با هفته دنیای ورزش و صلح سازمان ملل از روز 6 آپریل (18 اردیبهشت) شروع شده است.

ناصر الخوری، مدیر برنامه های این برنامه جذاب گفت: در زمانی که همه با ماندن در خانه و مشاهده فاصله اجتماعی در سایه شیوع COVID-19 وظیفه خود را انجام می دهند، می خواستیم راهی پیدا کنیم که شرکت نمایندگان و مخاطبان گسترده تری بتوانند همچنان با خیال راحت از برنامه نسل شگفت انگیز در خانه بهره مند شوند. این برنامه با ارائه بینش در خصوص روش های مختلفی که باعث سلامتی و یادگیری مهارت های کلیدی زندگی به وسیله فوتبال می گردد به همگان یاری خواهد نمود.

موزا آل محمدی، مدیر بازاریابی و ارتباطات برنامه نسل شگفت انگیز گفت: برنامه رسمی هفتگی برای پخش مستقیم جریان های لین برنامه به وسیله سیستم عامل رسانه های اجتماعی GA4Good@ به زودی اعلام می گردد.

وی در خصوص راه هایی که با آن ها برنامه آنلاین برای مخاطبان مرتبط خواهد بود، اظهار کرد: قصد داریم یک برنامه آنلاین ارائه دهیم که طیف مهیج از قالب های جلسه آنلاین تحریک نماینده جسمی و روحی را معرفی کند، این برنامه منحصر به فرد برای نسل شگفت انگیز است که می توان به دو زبان عربی و انگلیسی آن را دنبال کرد. از همه دعوت می کنیم تا به صورت آنلاین با ما همراه شوند و در فعالیت های ارائه شده شرکت نمایند.

این جلسات به سرپرستی مربیان متخصص برای نسل شگفت انگیزی که در خانه آموزش می بینند، شامل تمرینات فوتبال خواهد بود که بر تقویت مهارت های ارتباطی و رهبری آن متمرکز است. همچنین تعدادی جلسات آنلاین برگزار می گردد که سفیران و کارشناسان برنامه نسل شگفت انگیز در خصوص ارزش های فوتبال و ورزش برای توسعه سلامتی بحث می نمایند. آن ها شامل جزئیات چگونگی حفظ تناسب اندام در خانه، همراه با زندگی سالم و غذا خوردن صحیح می شوند.

برای مخاطبان جوان نیز، خواندن کتاب به شکل آنلاین وجود خواهد داشت که شامل مجموعه داستان هایی است که در آن انتقال ارزش های مثبت مانند برابری جنسیتی آموزش داده می گردد.

نسل شگفت انگیز برنامه میراث انسانی و اجتماعی است که در جریان پیشنهاد قطر برای حضور در جام دنیای فیفا در سال 2010 شروع شده است. این برنامه از قدرت ورزش برای تأثیر مثبت بر زندگی و ایجاد توسعه پایدار اجتماعی در جوامع استفاده می نماید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه آنلاین نسل شگفت انگیز با نصب اپلیکیشن GA4Good@در فیسبوک ، اینستاگرام و توییتر با فیفا در ارتباط باشید.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 898

به "برنامه مهیج فیفا برای جلوگیری از تأخیر در جام جهانی قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه مهیج فیفا برای جلوگیری از تأخیر در جام جهانی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید