عکس سو استفاده اخلاقی از ریحانه پارسا در فیلم ترکیه ای ! ، تکرار گلشیفته فراهانی به زشت ترین شکل !

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران: ریحانه پارسا در فیلم ترکیه ای هم بازی آقای بازیگر پیری شده است که در اوج ابتذال اجازه داده است مورد سواستفاده اخلاقی و زشت قرار بگیرد.ریحانه پارسا به تصور تکرار گلشیفته فراهانی تن به این فیلم داده است و درواقع بچگانه گلشیفته را به بدترین شکل تکرار نموده است.

عکس سو استفاده اخلاقی از ریحانه پارسا در فیلم ترکیه ای ! ، تکرار گلشیفته فراهانی به زشت ترین شکل !

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلوزیون بود ریحانه پارسا به ترکیه ماجرت کرد ریحانه پارسا حواشی زیادی در فضای مجازی دارد ریحانه پارسا با سریال پدر به معروفیت رسید. ریحانه پارسا . یکی از بازیگران معروف ترکیه ای حاشیه ساز شد.

به گزارش خبرنگاران، ریحانه پارسا با انتشار عکسی از انتشار اولین فیلمش بعد از مهاجرت اطلاع داد .

این فیلم محصول ترکیه می باشد که با به اتمام رسیدن مراحل فنی برای جشنواره های خارجی آماده پخش خواهد شد. ریحانه پارسا در این فیلم با نام تغییر داده خود ، یعنی دیوا پارسا شناخته شده است که نقش او و عاریف ایسلاموئلو بازیگر اصلی ترکیه ای این فیلم هستند.

شباهت عجیب و باورنکردنی بین ریحانه پارسا و سیمای بارلاس بازیگر مطرخ ترکیه که به تازگی در سریال استانبول ظالم بازی نموده است باعث تعجب همه شد.

سیمای بارلاس (به ترکی Simay Barlas) در 5 می 1988 در استانبول بدنیا آمده است. بازی اخیر سیمای بارلاس در سریال استانبول ظالم بوده است.

سیمای بارلاس پس از تمام کردن دبیرستان، در رشته سینما و تلویزیون دانشگاه بیلگی پذیرفته شد و به تحصیل در این رشته پرداخت.

سیمای برای اولین بار در سال 2014 با سریال از هم پاشیده پا به عرصه بازیگری گذاشت و با همین کار اول توجه بینندگان را به خود جلب کرد. او پس از این سریال در فیلم ها، سریال ها و آگهی های تبلیغاتی مختلف به ایفای نقش پرداخته است.

کار اخیر سیمای بارلاس مربوط به استانبول ظالم است.

او در این سریال در نقش داملا ظاهر شده و در کنار بازیگرانی چون مینه توگای، بهار شاهین و اوزان دولونای به هنرنمایی پرداخته است. ریحانه پارسا و کار های عجیب او برای مخاطبان طبیعی شده است ، اما برهنه شدن ریحانه پارسا و منتشر کردن عکس هایش اقدام نامتعارفی است که بازیگران و چهره های اروپایی نیز دست به همچین کارهایی نرده اند.

، ریحانه پارسا با انتشار تصاویری از ابراز محبت مرد ترکیه به او ادعا می نماید که به علت بازی در سریال پدر در میان مردم ترکیه هواداران زیادی دارد.

به تازگی سریال پدر در شبکه جهانی آی فیلم بازپخش می گردد که ظاهرا در ترکیه هم بیننده دارد و ریحانه پارسا توانسته تا حدی که خودش ادعا می نماید در ترکیه به فردی شناخته شده تبدیل گردد. او برای اثبات محبوبیت خود در ترکیه پیغام هایی که از مردم ترکیه دریافت می نماید را نشان می دهد و به آنها استناد می نماید.

بازگشت دوباره ریحانه پارسا به سینمای ایران

این روزها با اکران فیلم سینمایی گشت 3 که ریحانه پارسا قبل از خروجش از ایران بازی نموده بود حاشیه های او دوباره زنده شده اند و مردم او را در سینمای ایران می بینند. داستان حاشیه های فیلم گشت سه چه بود ؟ ریحانه پارسا قبل از خروجش از ایران در فیلم پر فروش گشت ارشاد 3 بازی نموده بود که پیشبینی می شد با اکرانش رکورد فروش سال اخیر را جابه جا کند ولی با مهاجرت و برهنه شدن خود باعث توقیف این فیلم شده است. مسئولان این فیلم در حال رایزنی با مقامات برای مجوز اکران آن هستند و به نظر می رسد محتمل است این فیلم به زودی اکران گردد. سهیلی در حالی خبر اکران فیلم جدیدش را اعلام می نماید که همین چند روز پیش مرتضی شایسته، تهیه کننده پرکار سینما و دبیر شورای صنفی نمایش از تعیین تکلیف فیلمی اطلاع داده بود که به خاطر بازی ریحانه پارسا دچار حاشیه شده و در آستانه توقیف واقع شده است. بر اساس این خبر؛ خبرگزاری های هنری از قول شایسته نقل نموده بودند که قرار است جلسه ای در تهران تشکیل تا تعیین گردد با توجه به بازی ریحانه پارسا، سلبریتی تازه مهاجرت نموده ساکن ترکیه در فیلم گشت ارشاد 3، آیا جدیدترین فیلم سعید سهیلی مجوز نمایش خواهد گرفت یا نه؟ پرسشی که با توجه به استوری اخیر سعید سهیلی به نظر می رسد که به پاسخ خود دست یافته و فرجام سومین فیلم از مجموعه کمدی گشت ارشاد تعیین شده است.

منبع: رکنا
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1971

به "عکس سو استفاده اخلاقی از ریحانه پارسا در فیلم ترکیه ای ! ، تکرار گلشیفته فراهانی به زشت ترین شکل !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس سو استفاده اخلاقی از ریحانه پارسا در فیلم ترکیه ای ! ، تکرار گلشیفته فراهانی به زشت ترین شکل !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید