فرج علیپور زمستان 97 کنسرت می دهد، سرنوشت آلبوم احسان کرمی

به گزارش مجله همراهان، احسان میرضیایی تهیه کننده و مدیر اجرایی موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اشاره به تازه ترین فعالیت های این موسسه در حوزه موسیقی شرح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز چهارشنبه 30 آبان محسن میرزاده در تالار وحدت تهران با اجرای برنامه ای در حوزه موسیقی کرمانجی در قالب یک اجرای فیوژن از مخاطبان میزبانی می نماید. روز چهارشنبه هفتم آذرماه هم گروه بندری آوای موج به سرپرستی محسن آقایی، کنسرتی را در همین تالار با اجرای موسیقی جنوبی برگزار می نماید.

فرج علیپور زمستان 97 کنسرت می دهد، سرنوشت آلبوم احسان کرمی

وی درباره برنامه های زمستانی این موسسه نیز گفت: برای فصل زمستان برنامه های متفاوت و جالب توجهی را تدارک دیده ایم که برگزاری کنسرت استاد فرج علیپور خواننده، آهنگساز و نوازنده صاحب نام موسیقی نواحی منطقه لرستان و کنسرت ارکستر جم به سرپرستی استاد رضادربندی از جمله این برنامه هاست. به هر حال با توجه به طیف گسترده ای که مخاطبان این دو هنرمند دارند فکر می کنم این اجراها می تواند مورد توجه دوستداران موسیقی نواحی ایران قرار گیرد.

میرضیایی ادامه داد: البته ما غیر از این دو کنسرت برنامه هایی را نیز برای گروه نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی پیش بینی نموده ایم که یکی از این دو کنسرت ویژه بانوان در تالار وحدت و یکی دیگر از برنامه ها با خوانندگی احسان کرمی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

این تهیه کننده در بخش دیگری از صحبت های خود به انتشار دو آلبوم دیگر توسط موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق خبرداد و اضافه نمود: تا انتها امسال دو آلبوم از سوی موسسه در دسترس مخاطبان قرار می گیرد که یکی از آن ها مربوط به آلبوم موسیقی احسان کرمی و دیگری مربوط به گروه آوای موج است که طبق پیش بینی ها تا انتها امسال در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. البته آلبوم آوای موج یک آلبوم تصویری است که جزییات و اطلاعات آن به زودی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 73

به "فرج علیپور زمستان 97 کنسرت می دهد، سرنوشت آلبوم احسان کرمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرج علیپور زمستان 97 کنسرت می دهد، سرنوشت آلبوم احسان کرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید