مجازات سنگین در انگلیس برای عاملان توهین نژادپرستانه به فوتبالیست ها

به گزارش مجله همراهان، آن دسته از کاربران فضای مجازی در انگلیس که در شبکه های اجتماعی اقدام به توهین نژادپرستانه به بازیکنان فوتبال نمایند برای مدتی طولانی از حضور در استادیوم ها محروم خواهند شد.

مجازات سنگین در انگلیس برای عاملان توهین نژادپرستانه به فوتبالیست ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان؛ پریتی پاتل وزیر کشور انگلیس لایحه ای را برای تصویب پیشنهاد داده که به موجب آن مجازات های سختگیرانه ای برای طرفداران خشن، اختلال گر، نژادپرست و همنوع ستیز در نظر گرفته خواهد شد.

پس از وجهه زشتی که توهین نژادپرستانه طرفداران تیم ملی انگلیس پس از فینال یورو 2020 به بازیکنان رنگین پوست سه شیر از جمله مارکوس رشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ساکا برای فوتبال انگلیس ساخت، مقامات فوتبال این کشور در نظر دارند به طور جدی تر با این معضل برخورد نمایند.

به همین خاطر هم پریتی پاتل گفت: عاملان اهانت نژادپرستانه در فضای مجازی باید مجازات شوند. به همین علت هم من اکنون اعلام می کنم که تغییراتی در قانون اعمال می گردد تا مطمئن شویم که این افراد دیگر نمی توانند برای تماشای بازی ها به استادیوم ها بروند.

به نوشته نشریان سان؛ در صورتی که توهین نژادپرستانه فردی به بازیکنان فوتبال اثبات گردد، بسته به نوع توهین انجام شده، او نه تنها از سه تا 10 سال از حضور در استادیوم ها محروم خواهد شد، بلکه ممکن است به 6 ماه حبس محکوم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1996

به "مجازات سنگین در انگلیس برای عاملان توهین نژادپرستانه به فوتبالیست ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات سنگین در انگلیس برای عاملان توهین نژادپرستانه به فوتبالیست ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید