مدیرروستا: متوجه منظور اسکوچیچ نمی شوم؛ فوتبال چه ربطی به درام و اکشن دارد؟

به گزارش مجله همراهان، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال گفت: اظهارنظر اسکوچیچ درباره درام و اکشن بازی کردن تیم ملی یک اظهار نظر بی ربط است چرا که این کلمات ارتباطی به فوتبال ندارند.

مدیرروستا: متوجه منظور اسکوچیچ نمی شوم؛ فوتبال چه ربطی به درام و اکشن دارد؟

علی اصغر مدیرروستا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اظهار نظر دراگان اسکوچیچ مبنی بر اینکه بازی های تیم ملی در زمان ویلموتس شبیه فیلم درام بوده و اکنون قرار است تیم ملی نمایشی مانند فیلم های اکشن اجرا کند، گفت: فوتبال و تیم ملی ربطی به درام و اکشن ندارند و زمان، عملکرد تیم ها را تعیین خواهد نمود. فکر می کنم اظهارنظر اسکوچیچ در این باره یک صحبت بی ربط است، چون ما نمی توانیم فوتبال را با سینما قاطی کنیم.

وی درباره اینکه شاید منظور اسکوچیچ از اکشن، نحوه سیستم بازی تیمش است، مطرح نمود: فیلم اکشن یعنی انتحاری و زد و خورد. شاید اسکوچیچ می خواهد تیمش با زد و خورد و فیزیکی بازی کند اما متوجه اصطلاح اکشن برای نوع بازی تیم ملی نمی شوم. در فیلم های اکشن بمب گذاری و تیراندازی است و دقیق نمی توانم متوجه منظور اسکوچیچ شوم، فقط خدا به خیر کند!

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن انتقاد به نحوه انتخاب اسکوچیچ اعلام نمود: امید زیادی به او نداریم که بتواند در تیم ملی پیروز باشد. افرادی که این مربی را آورده اند باید معرفی شوند تا بعدها اگر تیم ملی به مشکل خورد از آنها جواب بخواهیم.

مدیرروستا درباره تعطیلی مسابقات و اینکه این موضوع کار شناخت سرمربی از بازیکنان را سخت می نماید، گفت: صددرصد با این شرایط کار تیم ملی سخت می گردد. البته الان فوتبال کل جهان به خواب رفته اما این فضا برای ما که تازه مربی تیم ملی مان را عوض نموده ایم بدتر است، چون فرصت شناخت را از دست داده ایم، علاوه بر این زمانی که بازی ها از سرگرفته گردد، بازیکنان دیگر کیفیت سابق را ندارند.

وی راجع به اینکه درصورت نیمه تمام ماندن لیگ، تکلیف تیم قهرمان و تیم های سقوط نماینده چه خواهد بود، اعلام نمود: نزدیک دو ماه است که همه اظهارنظر می نمایند اما باید تابع فیفا و AFC و بعد از آن تابع فدراسیون باشیم. فوتبال جهان درگیر این موضوع است، این یک موضوع در سطح جهانی است و باید ببینیم متولی فوتبال و فیفا چه دستورالعملی می دهد. الان هرچه درباره 10 امتیاز فاصله و صدر جدول و قهرمانی صحبت کنیم، بی فایده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1027

به "مدیرروستا: متوجه منظور اسکوچیچ نمی شوم؛ فوتبال چه ربطی به درام و اکشن دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرروستا: متوجه منظور اسکوچیچ نمی شوم؛ فوتبال چه ربطی به درام و اکشن دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید