عطایی: استفاده از جوان ها تاوان دارد

به گزارش مجله همراهان، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: استفاده از جوان ها تاوان خاص خودش را دارد و برای آن هم آماده هستیم.

عطایی: استفاده از جوان ها تاوان دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در انتها تمرین عصر امروز تیمش گفت: تمرینات از 27 فروردین با فشار بالا شروع شده است و در مسیری هستیم که فشار همچنان بالاست. کار گروهی هم در کنار آن شروع شده است.

عطایی ادامه داد: روز 27 اردیبهشت به ترکیه می رویم و 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی ترکیه برگزار می کنیم. قبل از شروع لیگ ملت ها نیز یک دیدار محبت آمیز با تیم ملی فرانسه برگزار می کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: چرخه تولید بازیکن در فدراسیون والیبال ادامه دارد. من هم علاقمند هستم که بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه شوند. در 10 سال گذشته، بازیکنان خیلی کمی به تیم ملی اضافه شده اند، ولی ما در لیگ ملت های سال قبل، 22 بازیکن را محک زدیم. این کار باید ادامه پیدا کند و ادامه پیدا خواهد کرد. ما می دانیم که استفاده از جوان ها تاوان خاص خودش را دارد و برای آن هم آماده هستیم.

او در مورد استفاده از بازیکنان شهداب یزد گفت: ما تمام بازیکنان شهداب را برای شرکت در مسابقات باشگاه های آسیا در اختیار این تیم قرار دادیم. ما 3 لیبرو در تیم داشتیم و با وجود مصدومیت ها نمی توانستم یک لیبرو را هم به شهداب بدهم و با یک لیبرو تمرین را برگزار کنم. مسئله ای وجود نداشته و ما بهترین همکاری را با شهداب داشتیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2277

به "عطایی: استفاده از جوان ها تاوان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: استفاده از جوان ها تاوان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید