صیادمنش: می توانستیم ازبکستان را شکست دهیم، امیدوارم فوتبالم را در ترکیه یا سایر کشورهای اروپایی ادامه دهم

به گزارش مجله همراهان، اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال امید ایران معتقد است این تیم در ملاقات برابر امیدهای ازبکستان، می توانست به رجحان برسد.

صیادمنش: می توانستیم ازبکستان را شکست دهیم، امیدوارم فوتبالم را در ترکیه یا سایر کشورهای اروپایی ادامه دهم

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به گزارش خبرنگاران، اللهیار صیادمنش در گفت وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال امید ایران مقابل ازبکستان گفت: فکر می کنم ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و عملکرد خیلی خوبی داشتیم. ما می توانستیم در نیمه نخست به گل برسیم اما اشتباه کردیم که همین اشتباه به حریف یک پنالتی داد و ما نیمه نخست را شکست خوردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم به بازی برگشتیم و به گل رسیدیم، اما می توانستیم برنده مسابقه باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم دوباره اینگونه بازی کنیم و بازی بعدی را ببریم.

مهاجم تیم فوتبال امید درخصوص تعویض پُست بازی اش در این مسابقه و اینکه به عنوان وینگر به میدان رفت، توضیح داد: در باشگاهم نیز شرایط همینگونه است. من می توانم به عنوان مهاجم یا وینگر بازی کنم و این موضوع برایم فرق نمی کند. من در هر جایی سرمربی بخواهد بازی می کنم و مسئله ای ندارم.

صیادمنش که بازیکن فنرباغچه محسوب می گردد و در ابتدای فصل در ملاقات محبت آمیز مقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید هم به میدان رفت، درخصوص سطح فوتبال ترکیه گفت: ترکیه سطح و کیفیت متفاوتی دارد. من چیزهای زیادی در این تجربه یاد گرفتم و این برای من واقعاً عالی بود. امیدوارم فوتبالم را در ترکیه یا کشوری دیگر در اروپا ادامه دهم. این موضوع برای من واقعاً مهم بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 675

به "صیادمنش: می توانستیم ازبکستان را شکست دهیم، امیدوارم فوتبالم را در ترکیه یا سایر کشورهای اروپایی ادامه دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش: می توانستیم ازبکستان را شکست دهیم، امیدوارم فوتبالم را در ترکیه یا سایر کشورهای اروپایی ادامه دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید