معرفی شهر بانکوک برای سفر

به گزارش مجله همراهان، بانکوک از زیباترین شهرهای کشور تایلند است و در سال 2016 توانسته مقام پرگردشگرترین شهر جهان را بدست بیاورد، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند بازدید از این شهر را در اولویت قرار بدهید.

معرفی شهر بانکوک برای سفر

سال های دور، بانکوک چیزی به جز بندری تجاری کوچک در حاشیه رود چایو فرایا نبود. در سال 1782 میلادی برمه ای های مهاجم به تایلند که موفق به تصرف پایتخت (Ayutthaya) نشدند، آن را به آتش کشیدند. از آن پس بود که کم کم بانکوک به پایتخت فرهنگی، معنوی، سیاسی، اقتصادی، تحصیلی و دیپلماتیک تایلند تبدیل شد. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا شناخته شده‌اند.

شهر بانکوک تایلند با جمعیتی بالغ بر یازده میلیون نفر پایتخت تایلند و بزرگترین شهر این کشور است. اگر روزی به بانکوک سفر کردید، اجازه ندهید گرمای شدید، ساختمان های بلند مرتبه، ترافیک سنگین و شب های شیطنت آمیز تمام ذهنتان را مشغول کند. از معابد و قصرهای زیبا، آب راه های خوش منظره، بازارهای پر تردد و شب های پر جنب و جوش شهر بانکوک غافل نشوید.

طبیعی است بانکوک که در چهارده درجه شمال خط استوا واقع شده است آب و هوای گرم استوایی داشته باشد. در بدو ورود به شهر؛ گرمای هوا، اندکی آلودگی و برخورد گرم و صمیمانه و لبخند مردم نظرتان را جلب خواهد نمود. بانکوک در حقیقت از آن چه در نگاه اول به نظر می رسد و یا ممکن است در رسانه ها به گوشتان رسیده باشد، قانونمند تر و امن تر است و تنها ممکن است جرایم بسیار جزیی در سطح این شهر اتفاق بیفتد. میوه های خوشمزه و خوشرنگ و درختچه های زیبای استوایی در همه جای شهر برای بازدید وجود دارد و غذاهای تایلندی به تنوع و خوشمزگی مشهور هستند. بانکوک برای برخی تداعی کننده یک شهر سنتی آسیای شرقی می‌باشد.

خوراک های زعفرانی، بشقاب های تند، نورنماهای پراکنده در معابر، معماری زیبای تایلندی، فروشگاه های پر زرق و برق و ترافیک معابر، همگی در این شهر گرد هم آمده اند. امکان ندارد حین ترک این شهر زیبا، اندکی دلگیر نخواهید شد.

انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 568

به "معرفی شهر بانکوک برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شهر بانکوک برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید