مناطق نمونه گردشگری چهارمحال و بختیاری اولویت بندی گردد

به گزارش مجله همراهان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: مناطق نمونه گردشگری این استان اولویت بندی گردد.

مناطق نمونه گردشگری چهارمحال و بختیاری اولویت بندی گردد

از سفر با هزینه سفر به پاتایا چقدر است لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، علی شهریارپور روز چهارشنبه 9 مهرماه 1399 در بازدید از بخش های مختلف این اداره کل، تأکید کرد: برای اجرای سریع تر عملیات اجرایی، تکمیل و بهره برداری از 15 منطقه نمونه گردشگری استان، باید به اولویت بندی آن ها توجه کرد.

او اضافه نمود:به همین منظور اداره کل استان نسبت به شروع عملیات اجرایی حداقل دو منطقه نمونه گردشگری در امسال، براساس اولویت اقدام کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: استفاده از ظرفیت بالای بخش خصوصی و بهره مندی از توان سرمایه گذاری این بخش باید مورد توجه مسئولان اداره کل استان در اجرای طرح های منطقه نمونه گردشگری باشد.

او یادآور شد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت مناسبی در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برخوردار است. نمدمالی، مناطق نمونه گردشگری، خاتم کاری، فرش چالشتر، قفل سازی، و سایر بافته های داری از جاذبه های این استان به شمار می رود.

مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تعدادی بسته سرمایه گذاری برای تسهیل و تسریع در فرایند جذب سرمایه گذاران تهیه و آماده شده است.

او اضافه نمود: اداره کل استان برای جذب سرمایه گذاران کوشش می نماید در زمینه معرفی برای اخذ تسهیلات، پاسخ دهی سریع به استعلام ها و صدور مجوزهای قانونی را در کوتاه ترین زمان انجام دهد.

شیدا، دیمه، سامان، پیرغار، سراب باباحیدر، بازُفت، شهریاری، چغاخور، حمزه علی، گندمان، سیاسرد، بهشت آباد، شاخص، ارمند و شلیل منطقه نمونه گردشگری استان هستند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1271

به "مناطق نمونه گردشگری چهارمحال و بختیاری اولویت بندی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناطق نمونه گردشگری چهارمحال و بختیاری اولویت بندی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید