موسسات متخلف بورسی به دادستانی تهران معرفی نشدند

به گزارش مجله همراهان، دادستان تهران گفت: تا به امروز گزارشی از تخلفات و معرفی موسسات متخلف به دادستانی تهران ارائه و گزارش نشده است.

موسسات متخلف بورسی به دادستانی تهران معرفی نشدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از میزان ، در پی اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ارائه فهرست 50 موسسه متخلف در بورس به دادستانی تهران به منظور برخورد قضایی، علی القاصی گفت که تا به امروز گزارشی از تخلفات و معرفی موسسات متخلف به دادستانی تهران ارائه و گزارش نشده است.

دادستان تهران اضافه نمود: جلسه مشترک دادستانی با این نماینده مجلس و بورس پیرامون آنالیز شرایط موجود و الزام اشخاص حقوقی به بازار گردانی درمحل مجلس تشکیل شده است که تصمیم متخذه نیز با حضور نمایندگان دادستانی و سازمان بورس و نماینده مذکور در محل ساختمان بورس انجام ونتایج مثبتی در پی داشت.

وی تاکید نمود: مقرر شد پیگیری های اولیه توسط سازمان بورس با دعوت مدیران اشخاص حقوقی جهت فعالیت و بازارگردانی انجام و نماینده دادستان و مجلس نیز صرفا جهت نظارت و تذکر در جلسه حضور داشته باشند.

دادستان تهران توضیح داد: چنانچه به وظایف عمل نشود، جرائم احتمالی آن ها به دادسرا گزارش شود، ولی تا به امروز موردی گزارش نشده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1383

به "موسسات متخلف بورسی به دادستانی تهران معرفی نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسات متخلف بورسی به دادستانی تهران معرفی نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید