نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان

به گزارش مجله همراهان، یکی از مهم ترین مراحل ساختمان سازی، نقاشی است. در حقیقت این مرحله یک گام تاثیرگذار در جذابیت دکوراسیون ساختمان به شمار میرود. نقاشان ساختمانی از رنگ های خاصی برای پوشش دیوارها و سقف ها استفاده می نمایند. این کار احتیاج به مهارت خاصی دارد که تنها از نقاشان ماهر برمی آید. یکی از توانمندترین مجموعه ها، آذرآبادگان است؛ بنابراین با خیال راحت می توانید نقاشی ساختمان در تهران را با آذر آبادگان تجربه کنید.

نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان

نقاشی ساختمان عامل موثری در زیباسازی دکوراسیون

دکوراسیون داخلی در آپارتمان های امروزی حرف اول را می زنند؛ یعنی شما به عنوان یک کارفرما باید وقت و هزینه زیادی را صرف ایجاد یک دکوراسیون منحصر به فرد کنید. همانطور که پیش از این نیز اشاره نمودیم نقاشی اصولی ساختمان تاثیر زیادی در دکوراسیون ساختمان دارد. به هر حال فضاهای داخلی یک آپارتمان ممکن است به سبک های متفاوتی طراحی شوند؛ سبک هایی که هر کدام المان های مخصوص به خود را دارند و در هر کدام از آن ها طیف رنگی مختلفی به کار گرفته می شوند.

به علاوه در این زمینه ایده های نقاش نیز نقش ویژه ای را ایفا می نمایند؛ برای مثال برترین نقاشان ساختمان در آذر آبادگان برای نقاشی سبک های مدرن ترجیح می دهند از چندین رنگ استفاده نمایند. این کار زیبایی دکوراسیون داخلی را چند برابر می نماید. در حالی که استفاده از یک نوع رنگ در محیطی مدرن، محیط کسل نماینده ای را پدید می آورد که همه از آن گریزان هستند! البته انتخاب طیف رنگی به نظر شما نیز بستگی دارد تا یک هارمونی مجذوب کننده در بخش های مختلف ساختمان ایجاد گردد.

آذر آبادگان ارائه دهنده انواع نقاشی ساختمان در تهران

اگر نقاشی ساختمان به وسیله افراد متخصص در این زمینه انجام گردد، یک دکوراسیون بسیار زیبا و تمیز تحویل کارفرما داده می گردد. یک نقاش ساختمان باتجربه در مجموعه آذر آبادگان انواع خدمات زیر را به شما ارائه خواهد داد:

  • رنگ آمیزی یاختمان با رنگ های گوناگون همانند روغنی، آکریلیک، پلاستیکی، بلکا و …
  • رنگ آمیزی همه سطوح از جمله دیوارهای گچی، دیوارهای قبلاً رنگ شده، چوبی، فلزی و …
  • رنگ آمیزی درب ها، ستون ها، پنجره ها، نرده ها، راه پله ها و . . .
  • به کارگیری تکنیک های خاص و کاربردی برای رنگ آمیزی هرچه بهتر که از این روش ها می توان به کالر واش، طرح دار، بافت دار، پتینه کاری و مولتی کالر اشاره نمود.
  • انجام یک رنگ آمیزی اصولی با زیرسازی سطوح که این کار با بتونه کاری و سمباده زنی انجام می گردد.
  • خدمات نقاشی ساختمان در تهران با آذرباگان به متقاضیان نقاشی نمای ساختمان و فضاهای بیرونی را نیز ارائه می دهد.

آشنایی با انواع رنگ ساختمان

برای نقاشی ساختمان ممکن است از رنگ های گوناگونی استفاده گردد که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. در حقیقت نقاش می خواهد با این رنگ ها پوششی مناسب برای گچ سطوح ایجاد کند. خبر خوب اینکه در آذر آبادگان تهران همه رنگ ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به طور کلی می توان رنگ های پرطرفدار را به 5 دسته زیر تقسیم بندی کرد:

  • رنگ روغنی
  • رنگ پلاستیکی
  • رنگ مولتی کالر
  • رنگ بلکا
  • رنگ اکریلیک

نحوه نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان

حال که تا حدودی با اهمیت نقاشی ساختمان آشنا شدید، ضروری است نحوه کار و مراحل نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان را برای شما توضیح دهیم؛ به یاد داشته باشید که انجام درست و اصولی نقاشی ساختمان، نتیجه بهتری را به بار می آورد:

تمیز کردن سطح

قبل از آنکه نقاش بخواهد نقاشی سطح را آغاز کند، باید سطح مورد نظر پاکسازی گردد؛ زیرا وجود هرگونه زباله یا آشغال در سطوح از ظرافت نقاشی می کاهد. برای این کار می توان از یک دستمال یا اسفنج پاکیزه آغشته به آب گرم و مایع شوینده استفاده کرد.

بتونه کاری و سمباده زنی

برای آنکه سطح دلخواه یک نقاش ساختمان ایجاد گردد، احتیاج به صاف کردن سطح زیرین است. این مرحله برخلاف تصور بعضی ها بسیار پراهمیت است. جهت تحقق این هدف یعنی صاف کردن سطح، نقاش عمدتاً از یک ماده پر نماینده مانند بتونه استفاده می نماید تا هر سوراخ یا گودی را با استفاده از آن پر نماید. البته بعضی ها در این مرحله ممکن است از سمباده نیز برای صاف کردن سطح زیرین استفاده نمایند.

اجرای پرایمر

استفاده از پرایمر سفید استاندارد سبب می گردد که رنگ با چسبندگی مناسب جذب سطح گردد. در واقع نقاشان ساختمانی برای ایجاد یک لایه یکنواخت از پرایمر معمولاً از غلطک استفاده می نمایند. پخش یکنواخت پرایمر در همه بخش های سطح، موجب می گردد که رنگ نقاشی به طور هموار روی سطح قرار بگیرد. حواستان باشد که بعد از اجرای پرایمر به سطح فرصت دهید تا به خوبی خشک گردد.

برگزیدن رنگ مناسب

همانطور که پیشتر گفتیم برای رنگ آمیزی ساختمان رنگ های متعددی وجود دارد. شما می توانید از بین رنگ های پیشنهادی به وسیله توصیه نقاش، رنگ دلخواه خود را برگزینید. برای فضاهای کوچک بهتر است از رنگ های روشن بهره ببرید تا فضا دل بازتر نشان داده گردد. بعلاوه برای محیط های باز و بزرگ استفاده از رنگ های تیره بلامانع است. نقاشان ساختمان در آذر آبادگان اصولاً برای آنکه سطوح دو رنگ نشوند، در همان ابتدای کار اندازه کافی از رنگ را تهیه می نمایند.

آماده کردن رنگ

در این مرحله نقاشان ساختمانی رنگ ها را با یکدیگر در یک سطل بزرگ مخلوط می نمایند. این کار سبب می گردد که یک رنگ یکنواخت به دست آید؛ بنابراین نگرانی بابت دو رنگ شدن و عدم یک دستی سطح وجود نخواهد داشت.

رنگ آمیزی

می رسیم به مرحله مهم یعنی نقاشی یا رنگ آمیزی. در این مرحله ابتدا نقاشان آذر آبادگان با استفاده از نوک قلمو گوشه های دیوار و سقف را رنگ می نمایند. البته این کار را از گوشه های فوقانی آغاز می نمایند. در حقیقت آغاز نقاشی از گوشه ها و با نوک قلمو سبب مرزبندی برای رنگ آمیزی می گردد. سپس نقاش با یک دستگیره غلطک را آغشته به رنگ نموده و رنگ آمیزی اصلی را آغاز می نماید.

خشک شدن رنگ آمیزی

حداقل یک شب زمان ضروری است تا رنگ ساختمان خشک گردد. معمولاً نقاشان برای اطمینان خاطر از خشک شدن، یک تا دو شبانه روز را برای از بین رفتن خیسی رنگ و بوی آن در نظر می گیرند که در این مدت زمان نباید هیچ برخوردی با سطوح رنگ آمیزی شده اتفاق بیفتد.

هزینه سپردن نقاشی ساختمان در تهران به آذر آبادگان

رنگ آمیزی خانه یا محل کار تنها زمانی با موفقیت همراه است که به وسیله یک تیم کاربلد انجام گردد مهارت نقاشان و هزینه معقول رنگ آمیزی از فاکتورهایی است که در هنگام انتخاب مجموعه نقاشی باید به آن ها دقت کنید. در آذر آبادگان نقاشان ماهری استخدام شده اند که نقاشی ساختمان را در کوتاه ترین زمان ممکن و به نحو احسن انجام می دهند.

نمی توان عدد ثابتی را برای قیمت نقاشی ساختمان با آذر آبادگان به شما گفت؛ زیرا این مسئله به عوامل متعددی بستگی دارد. اینکه چه مکانی قرار است رنگ گردد، در قیمت تاثیرگذار است؛ یعنی اگر شما بخواهید یکی از اتاق ها را رنگ کنید، هزینه آن نسبت به زمانی که قصد رنگ آمیزی کل واحد را دارید کمتر است. عامل مهم دیگر تاثیرگذار بر قیمت نقاشی ساختمان، متراژ حدودی مکان مورد نظر برای رنگ آمیزی است. هرچه فضای مورد نظر بیشتر باشد احتیاج به رنگ و زحمت بیشتری است. قیمت رنگ ها هم باهم فرق دارد. معمولاً رنگ های پلاستیکی از همه مقرون به صرفه تر هستند. به علاوه شرایط دیوارهای شما قبل از رنگ آمیزی نیز در قیمت تاثیرگذار است.

حرف آخر

با آنکه نقاشی ساختمان در زیباتر کردن محل مورد نظر شما تاثیر به خصوصی دارد، هزینه آن نسبت به خیلی از کارهای مربوط به بازسازی کمتر است؛ در نتیجه اگر قصد انجام نقاشی در محل کار یا آپارتمان خود در تهران را دارید، می توانید از آذر آبادگان یاری بگیرید. نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان به برترین شکل ممکن و با کمترین هزینه قابل انجام است؛ پس بهتر است درنگ ننموده و همین حالا برای تغییر دکوراسیون خود اقدام کنید.

منبع: آذر آبادگان

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 9 آذر 1402 بروزرسانی: 9 آذر 1402 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2338

به "نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی ساختمان در تهران با آذر آبادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید