ورود به پناهگاه حیات وحش بختگان ممنوع است

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران/فارس رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بختگان از ممنوعیت اکید ورود افراد تحت هر عنوان به منطقه حفاظت شده بختگان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

ورود به پناهگاه حیات وحش بختگان ممنوع است

طباطبایی گفت: با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، با توجه به منع ورود افراد غیر ساکن به روستاها و مناطق عشایری، با حضور بخشدار شهرستان بختگان از پناهگاه حیات وحش بختگان، با افراد خاطی که در منطقه حضور پیدا کرده بودند، برخورد قاطع شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از راوبط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس طباطبایی اضافه کرد: به دلیل قانون شکنی این افراد، تعداد 3 خودرو باحکم قضایی توقیف و 4 خودرو دیگر نیز هر کدام 5 میلیون ریال جریمه نقدی شده اند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اجرای این احکام، بنا بر تصمیمات اتخاذ شده و تأکید ستاد پیشگیری مقابله با ویروس کرونا در استان و با هدف حفظ سلامت شهروندان اجرا شده است.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بختگان ادامه داد: ممنوعیت ورود به منطقه حفاظت شده بختگان با هدف جلوگیری از ازدحام در مناطق تحت حفاظت و تفرجگاه ها بر اساس بخشنامه مورخ بیست و یکم اسفند ماه سال نود و هشت، تا اطلاع ثانویه اجرایی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 979

به "ورود به پناهگاه حیات وحش بختگان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود به پناهگاه حیات وحش بختگان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید